Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-06@13:19:04 GMT

گرت بیل اینطور به مسئولان رئال مادرید جواب داد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۸۸۷۲۸

گرت بیل اینطور به مسئولان رئال مادرید جواب داد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وقتی روز گذشته تصاویر مربوط به حضور گرت بیل در کشور چین منتشر شد همه از توافق نهایی او با باشگاه جیانگسو این کشور گفتند. طبق اعلام رسانه ها بیل با قبول پیشنهاد دستمزد یک میلیون پوند در هفته به باشگاه چینی خیلی نزدیک شده بود. بعد از گذشت چند ساعت اما رسانه های اروپایی خبر از این دادند که باشگاه مادریدی به بیل اجازه خروج نخواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تصمیم و روی هوا ماندن ستاره ولزی به نظر اصلا برای او خوشایند نبوده. چرا که بیل در تمرین امروز رئال مادرید شرکت نکرد و به نوعی اینطور جواب مسئولان باشگاه را داد. نکته قابل توجه دیگر این است که در جریان تمرین امروز هواداران رئال بیل را هو کردند و به نظر داستان گرت و زیدان و مسئولان رئال همچنان ادامه دارد.

43257

کد خبر 1284673

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: رئال مادرید لالیگا فوتبال اروپا باشگاه پرسپولیس ایالات متحده آمریکا نقل و انتقالات لیگ برتر تیم ملی فوتبال ایران باشگاه استقلال قوه قضاییه استان البرز عربستان کاریکاتور نفتکش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۸۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران رئال مادرید در حال جمع شدن در خیابان‌های شهر برای برگزاری جشن قهرمانی در لالیگا / فیلم

شکست بارسلونا مقابل ژیرونا به معنی قطعی شدن قهرمانی رئال مادرید در رقابت های این فصل لالیگا بود.

دانلود (0.9MB)

دیگر خبرها