Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رضا چلنگر، مترجم معروف فوتبال ایران که اکثر علاقمندان این رشته او را می شناسند دیروز و در یک برنامه تلویزیونی صحبت های بسیار جالبی را بیان کرد.

یکی از بخش های صحبت او درباره حضور میروسلاو بلاژویچ معروف به چیرو به عنوان سرمربی تیم ایران بود. او توانسته بود قبل از آن کرواسی را به عنوان سومی جهان در جام جهانی 98 فرانسه برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چلنگر درباره علی کریمی پیشکسوت محبوب فوتبال ایران که آن روزها در تیم ملی یکه تازی می کرد و لقب جادوگر را به خود اختصاص داد، این گونه خاطره ای جالب درباره او بیان می کند: این حقیقت دارد که بلاژ علی کریمی را خیلی دوست داشت. خودم یکبار شاکی شدم. کریمی آدم خاصی است.

وقتی می گفتیم برو چپ، راست می رفت. می گفتیم برو راست، چپ می رفت. می گفتیم بدو، آهسته می رفت. یک روز در رختکن به بلاژ گفتم اینطور نمی شود. شما مربی جهانی هستید. ما ۷۰ میلیون جمعیت داریم و باید کاری کنید. بلاژ دستی به سرم کشید و گفت پسرم او یک نابغه است. نابغه ها یا صفر هستند یا صد و حد وسط ندارند. بلاژ گفت کریمی در زمین ظرف دو ثانیه یک حرکتی می کند که من دنبال این دو ثانیه هستم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جام جهانی جهان علی کریمی فرانسه فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۸۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی آخر هفته

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در روز‌های پایانی دومین هفته از اردیبهشت ماه با فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی شبکه‌های سیما همراه باشید؛ «زاده شده برای پرواز»، «مصلحت»، «محموله نهایی»، «نامیرا»، «رادیکال» و «گریز از مرگ» فیلم‌های جدیدی هستند که این هفته از قاب شبکه‌های سیما تماشایی می‌شوند.
فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «زاده شده برای پرواز»، «محاکمه ۷ شیکاگویی»، «مالکوم ایکس»، «هدیه»، «استشهادی برای خدا»، «پرنده طلایی»، «مصلحت»، «معصومیت از دست رفته ۱ و ۲»، «محموله نهایی»، «کلاهبرداران»، «نامیرا»، «پل ۲۱»، «بادیگارد»، «رادیکال»، «جاده‌های سرد»، «بی نظیر»، «ریو ۱»، «گریز از مرگ»، «پل سفید»، «بیرون از بهشت»، «تفنگ‌های هفت دلاور»، «۳۰ نابغه»، «مرد کار»، «آخرین اتوبوس»، «نسخه سحرآمیز»، «هندوستان آزاد»، «پهنه شب»، «سرقت»، «برادران باد»، «کلاس ۸۳»، «کوهستان»، «نامرئی»، «آتش»، «هویت»، «بهترین دوست من»، «شش قهرمان»، «ریکا»، «ویل هانتینگ نابغه»، «۲۱ پل»، «قصه‌های مجید»، «داستان‌های خودمانی»، «طلا و مس»، «ضربه مغزی» و «گودزیلا» پنج‌شنبه، جمعه و شنبه ۱۳، ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ماه مصادف با شهادت امام جعفر صادق (ع) از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌روند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • به‌خاطر آقای نابغه به دورتموند باختیم
  • فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی آخر هفته
  • روایتی از «گل آقا» نابغه تکرار نشدنی طنز ایران
  • وقتی مصاف حق و باطل ملاک تنفر و محبوبیت در جهان می‌شود
  • رامین و پرسپولیسی‌ها در آزادی/ بیرو می‌رسد؟
  • سیگنال بانک مرکزی به بازار ارز/ استفاده از منابع مسدودی آزادشده ارزی کلید خورد
  • روایت جالب وحید شمسایی از روز عملیات پاسخ ایران به اسرائیل | اگر دیرتر به تایلند می‌رفتیم حذف می‌شدیم | گفتیم اگر اتفاقی هم افتاد ... | ویدئو
  • سخت‌ترین قرعه یک پرسپولیسی در غیاب پرسپولیس!
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • کریمی: عهد بستیم با جام به ایران برگردیم