Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کرم محمدی بعد از ظهر دوشنبه در نشست بررسی مشکلات بخش مرکزی شاهرود به میزبانی فرمانداری ضمن بیان اینکه برخی چاه‌های اداری به کمک آب شرب شاهرود می‌آیند، ابراز کرد: این چاه‌ها در روز می توانند ۵۰ لیتر بر ثانیه به میزبان آب موجود کمک کنند.

وی با بیان اینکه ظرفیت منابع آب آشامیدنی شاهرود اکنون ۶۰۰ لیتر در ثانیه است، افزود: در ساعات پیک مصرف به خصوص در ظهرهای تابستان ۱۵۰ لیتر بر ثانیه کمبود آب داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شاهرود با بیان اینکه برخی  افراد از آب آشامیدنی که به سختی تامین می شود، برای خوراک دام و آبیاری مزرعه و باغ  استفاده کرده و موجب کمبود آب می شوند، تاکید کرد: معتقد هستیم که باید مصرف را در سطح شهرستان مدیریت کرد.

محمدی با بیان اینکه کمبود آب در شاهرود پدیده ای نوظهور نیست و یک دهه است که این شهرستان با خشکسالی روبرو شده است، بیان کرد: متاسفانه در گذشته اقدامی برای این امر صورت نگرفته است.

وی با انتقاد تلویحی از برخی سوء برداشت‌ها از سخنان وی درباره آب نیز، گفت: ۲۵ درصد آب تولید شده به خاطر فرسودگی شبکه توزیع و نیز استفاده نابجای برخی برای مصارف دیگر موارد مانند آبیاری باغ ها از چرخه مصرف مردم خارج می شود که جلوگیری از آن می تواند حجم مناسبی آب را در چرخه نگه‌دارد.

کد خبر 4679707

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری شاهرود کمبود آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۵۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ حجت الاسلام محمد رضا بخشی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شاهرود گفت: هر بسته به ارزش یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان شامل اقلامی از جمله برنج، روغن ماکارونی و رب گوجه فرنگی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مشاهده پلنگ در جوار شهر شاهرود+ فیلم
  • وقتی در کمتر از یک ثانیه کارما به سراغت می‌آید! / فیلم
  • مشاهده پلنگ در جوار شهر شاهرود
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • خزر مواج می‌شود
  • ۱۸۵ میلیون متر مکعب آب شرب در لرستان تولید شد
  • رزمایش حفاظتی اطفای حریق در شاهرود اجرا شد
  • مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • اورژانس قزوین ‌۱۲۰ نیرو کم دارد
  • زنگ خطر کمبود «آب» در شاهرود/ اهمیت بیش از پیش حفظ «شاهوار»