Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@19:32:38 GMT

نمایشگاه هفته ازدواج در زاهدان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۸۹۶۹۳

نمایشگاه هفته ازدواج در زاهدان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری برنا ، به مناسبت هفته ملی ازدواج و سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س)  با حضور ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان، مقیمی معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل، مهندس سلطانزاده معاون توسعه و تجارت اداره کل صنعت معدن و تجارت استان و دکتر تاجری رئیس جهاد دانشگاهی، اولین نمایشگاه فروش اقساطی کالا و ملزومات جهیزیه ویژه زوج های جوان شهرستان زاهدان در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی زاهدان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان استان در افتتاحیه این نمایشگاه گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از کالای ایرانی و همچنین شعار سال امسال به عنوان رونق تولید، معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان با همکاری اداره کل صنعت معدن و تجارت استان اقدام به برپایی نمایشگاه از تاریخ 7 لغایت 11 مردادماه 98 جهت حمایت و تسهیل در خرید لوازم خانگی و ملزومات جهیزیه برای جوانان استان بصورت اقساطی برنامه ریزی شده است.

همچنین با پیگیری‌های معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان مقرر شده است از سال های آینده نمایشگاه تخصصی ویژه ازدواج در تقویم نمایشگاه بین المللی زاهدان گنجانده شود تا زوج‌های جوان به راحتی ملزومات جهیزیه را تهیه کنند.

 نمایشگاه فروش اقساطی کالا و ملزومات جهیزیه ویژه زوج های جوان ( شامل لوازم خانگی، آشپزخانه، تابلو فرش، مبلمان، دکوراسیون) از تاریخ 7 لغایت 11 مرداد ماه 98، از ساعت 17 الی 22 جهت بازدید از علاقه‌مندان در محل دائمی نمایشگاه بین المللی زاهدان برنامه ریزی شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ازدواج تقویم حضرت علی حضرت فاطمه سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۸۹۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است / کاهش جمعیت در مرکز استان

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا مهرعلیان ظهر یکشنبه در نشست قرارگاه جوانی جمعیت که در فرمانداری قزوین برگزار شد اظهار کرد: متأسفانه نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است و شاهد کاهش جمعیت در شهرستان قزوین هستیم.

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین با تاکید بر اینکه باید بحران جمعیت در قزوین را جدی گرفت، افزود: تشویق جوانان به ازدواج در افزایش موالید و رشد جمعیت مؤثر است.

وی با بیان اینکه سیاست‌های اشتباه پیشین تفکراتی مانند «فرزند کمتر، زندگی بهتر» در بین جامعه نهادینه شده و باعث کاهش جمعیت در استان و کشور شده است.

مهرعلیان با بیان اینکه باید از فرصت باقیمانده برای پنجره جمعیت به بهترین شکل استفاده کرد، تصریح کرد: تغییر باورهای فرهنگی مردم و تشویق به ازدواج جوانان و فرزندآوری برای خلق یک زندگی با نشاط می‌تواند رشد جمعیت را در استان باعث شود.

وی بیان کرد: ترغیب جوانان به ازدواج و فرزندآوری نیازمند همراهی همه دستگاه‌ها و استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در شهرستان قزوین است و همه باید خود را در این حوزه مسؤول بدانند.

رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان قزوین تاکید کرد: یکی از ابزارهای ازدواج موفق و فرزندآوری آموزش مهارت‌های صحیح زندگی به نوجوانان و جوانان است.

وی در پایان یادآور شد: باید از همه ظرفیت‌ها برای جبران سال‌های از دست رفته در حوزه جمعیت استفاده کرد.

کد خبر 6097442

دیگر خبرها

  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • تعریف ظرفیت‌های مشاوره‌ای برای افرادی که در سن ازدواج هستند
  • افتتاح دو نمایشگاه نقشه های تاریخی و کهن خلیج فارس و عروسک های بومی اقوام ایرانی
  • ۵۱ میلیون ایرانی گواهی‌نامه رانندگی دارند
  • نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است / کاهش جمعیت در مرکز استان
  • راه اندازی داشبورد آنلاین آمارنامه ملزومات دارویی
  • پیست موتورسواری غیراستاندارد بندرعباس، چالشی جدی
  • راه‌اندازی داشبورد آنلاین آمارنامه ملزومات دارویی
  • اهدای ۴۴۰۹ سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • پیست موتورسواری بندرعباس غیراستاندارد و حادثه‌آفرین ‌است