Web Analytics Made Easy - Statcounter

طی نشست مشترک بین رئیس دانشگاه خوارزمی و فرمانده انتظامی البرز مقرر شد که برای عملیاتی شدن تفاهم نامه‌های موجود، گروه‌های مشترک تشکیل شود.


به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست مشترک رئیس دانشگاه خوارزمی و فرمانده نیروی انتظامی البرز در سالن جلسات این دانشگاه برگزار شد.

عزبزالله حبیبی، رئیس دانشگاه خوارزمی در ابتدای این جلسه به معرفی دانشگاه در حوزه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی و دانشجویی پرداخت و گفت: دانشگاه خوارزمی آمادگی دارد همکاری‌های علمی، پژوهشی، آموزشی، اجتماعی، فرهنگی و مشاوره‌ای خود را با مجموعه نیروی انتظامی توسعه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حبیبی با بخشی از مشکلات دانشگاه اشاره کرد و گفت: مشکلات پیرامونی ما در حوزه‌های حمل و نقل عمومی به خصوص ایستگاه متروی دانشگاه خورازمی است که با بهره برداری از آن، دانشگاهیان و مردم کمالشهر از خدمات حمل و نقل ریلی در سطح شهر بهره مند می‌شوند.

رئیس دانشگاه خوارزمی ادامه داد: مسائل اجتماعی نیز حول دانشگاه شکل می‌گیرد که ممکن است برای دانشجویان و دانشگاهیان مشکلاتی را ایجاد کند که برای حل این مسائل به یاری دستگاه‌های اجرایی استان نیازمندیم.

در ادامه این جلسه، سردار محمدیان، فرمانده نیروی انتظامی البرز گفت: دانشگاه نقش و جایگاه مهم و تأثیرگذاری در جامعه دارد و می‌تواند به توسعه حوزه‌های مختلف جامعه کمک کند.

محمدیان با بیان اینکه برگزاری چنین نشست‌هایی را مغتنم و ارزشمند برشمرد و گفت: ارتباط دانشگاه خوارزمی با دستگاه‌های اجرایی خوب بوده است و همین امر نشان دهنده نقش دانشگاه در توسعه استان است.

فرمانده انتظامی البرز بیان کرد: ما آمادگی داریم که با همه توان پژوهشی و عملیاتی خود در کنار دانشگاه باشیم و هرگونه همکاری را با این نهاد علمی داشته باشیم.

در این جلسه معاونین دانشگاه اساتید مرتبط و معاونین نیروی انتظامی استان البرز به بیان نظرات و نقطه نظرات علمی خود و شیوه‌های همکاری و عملیاتی کردن این نشست‌ها پرداختند.

در انتها مقرر شد تیمی مشترک بین دانشگاه و نیروی انتظامی استان البرز تفاهم نامه موجود بین دو طرف را به شکل عملیاتی و اجرای فعال کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه خوارزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۲۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی مدیرکل اتباع استانداری البرز با اساتید دانشگاه های استان

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز امروز نشست هم اندیشی دهقان شیری، مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی  با اساتید و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان دانشگاه خوارزمی و دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

در این نشست موضوعاتی در خصوص  پیرامون معضلات و مشکلات اجتماعی، فرهنگی و آموزش بهداشتی اتباع و مهاجرین خارجی ساکن در استان پرداخته شد.

پیش از این نیز در نشست مشترک معاون مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز و تعدادی از دانشجویان و نخبگان اتباع خارجی ساکن در استان جهت هم اندیشی و بررسی مشکلات و بهره گیری از ظرفیت نخبگان برگزار گردید.

در این جلسه دانشجویان برخی از مشکلات اتباع استان و موضوعات مختلفی همچون فرهنگی، ورزشی، اجتماعی، پزشکی و ... را مطرح نمودند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • رئیس دبیرخانه همکاری‌های مشترک حوزه و دانشگاه آزاد معرفی شد
  • پیش‌بینی تجارت ۲۰ میلیارد دلاری با عراق/ احداث شهرک صنعتی مشترک
  • نشست هم اندیشی مدیرکل اتباع استانداری البرز با اساتید دانشگاه های استان
  • آمادگی ایران برای برگزاری دومین کمیسیون مشترک‌ همکاری‌ها با مالی
  • امیرعبداللهیان: توقف جنگ در دستورکار سازمان همکاری قرار دارد
  • رژیم اسرائیل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • رژیم اسراییل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • امیرعبداللهیان: رژیم اسرائیل ریشه ناامنی و دشمن مشترک است/ گذشت زمان به قدرت اشغالگر مشروعیت نمی‌بخشد
  • وزیر امور خارجه در پانزدهمین نشست سران اسلامی: رژیم اسرائیل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است
  • رژیم اسراییل ریشه ناامنی و دشمن مشترک ما است