Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@08:22:21 GMT

قتل پیرزن 73ساله در ساوه

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۹۲۷۹۱

فرمانده انتظامی ساوه از قتل یک پیرزن ۷۳ ساله در شهرستان خبر داد. ناطقان: سرهنگ اسدی اظهار کرد: ششم مردادماه خانمی ۷۳ ساله از منزل خارج می‌شود، اما به خانه بازنمی‌گردد.

وی افزود: فرزندانی این خانم در همان روز فقدان مادر را به پلیس اعلام می‌کنند، روز بعد (هفتم مردادماه) با پیگیری پلیس و بررسی محل و مسیر تردد این خانم، مشخص می‌شود، وی وارد نانوایی شده، اما از نانوانی خارج نشده است که پلیس به نانوا مظنون شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ اسدی اضافه کرد: با دستگیری و بازجویی از نانوا، وی به قتل این پیرزن به جهت سرقت طلاها اعتراف کرد. او پس از قتل، جسد را در بیابان‌های اطراف ساوه رها می‌کند.

فرمانده انتظامی ساوه گفت: با این اعتراف و پیگیری پلیس، جسد مقتول کشف و قاتل نیز دستگیر شد. منبع: فارس برچسب ها: قتل ، پیرزن ، ساوه

منبع: ناطقان

کلیدواژه: قتل پیرزن ساوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۲۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت

فرمانده انتظامی استان گیلان از کشف۳۱۵ هزار و ۴۲۸ عدد انواع نوشیدنی‌های قاچاق به ارزش ۶۰ میلیارد ریال انواع نوشیدنی‌های قاچاق در بازرسی از انبار یک شرکت در شهرستان رشت خبر داد.

سردار عزیزاله ملکی امروز ۴ اردیبهشت در جمع خبرنگاران با تشریح پیامدهای منفی قاچاق بر اقتصاد کشور، مبارزه با قاچاق را یکی از اولویت‌های اصلی پلیس برشمرد، اظهار کرد: حمایت از تولیدات داخلی و ایجاد اشتغال از اصلی‌ترین دستاوردهای مبارزه با کالای قاچاق است.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با اقدامات صورت گرفته از نگهداری نوشیدنی قاچاق در انبار یک شرکت پخش مواد غذایی در شهرستان رشت مطلع شده و به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بازرسی از این مکان ۳۱۵ هزار و ۴۲۸ عدد انواع نوشیدنی‌های قاچاق کشف شد.

فرمانده انتظامی استان گیلان ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناسان ۶۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این خصوص متهم ۳۳ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی در پایان از مردم خواست برای ریشه‌کن کردن قاچاق با مجموعه انتظامی همکاری کنند و هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را به سامانه پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ گزارش دهند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشف بیش از ۱۱ هزار بسته کود شیمیایی قاچاق در رشت

دیگر خبرها

  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • به دنبال مسئول سازی، اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌ها هستیم
  • تجلیل مردم اراک و ساوه از پلیس در اجرای طرح نور
  • کشف سکه‌های دوره اشکانی از مسافر قطار
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • قتل پیرزن تنها به خاطر سرقت طلا
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • کشف انبار نوشیدنی‌های قاچاق در رشت
  • قتل خونین پیرزن تنها به‌خاطر طلاهایش