Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: در برنامه‌های دهه ولایت و امامت محور اصلی به تبیین اصل ولایت‌فقیه اختصاص داده شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی صبح امروز در جلسه هماهنگی مشترک برنامه‌های بنیاد بین‌المللی غدیر استان که در محل دفتر نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی برگزار شد، اظهار داشت: متاسفانه آمار ارائه شده از کم‌کاری مسئولان قابل قبول نیست و باید در این زمینه تلاش بیشتری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، افزود: اگر همت و پشتیبانی‌های سپاه نبود قطعا بسیاری از امورات در حوزه فرهنگی و دیگر حوزه‌ها بر زمین می‌ماند، باید مسئولان در این حوزه ورود داشته باشند و همراه سپاه وارد عرصه شوند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، اساسی‌ترین مساله در حوزه دهه ولایت و امامت را توجه به موضوع تبیین معارف غدیر دانست و گفت: متاسفانه شاهد هستیم که به مبحث مهم ولایت‌فقیه توجه کمتری نسبت به دیگر مبانی شده و دهه ولایت و امامت بهترین فرصت برای بیان مبانی و اهمیت این جایگاه در اسلام است.

وی، خواستار ورود جدی مسئولان به حوزه برنامه‌های دهه ولایت و امامت شد و خاطرنشان کرد: امروز شاهد هستیم که حتی افرادی که نسبت به نظام بدبین هستند در خصوص جایگاه رهبر انقلاب و نقش محوری ایشان اتفاق نظر دارند اما نکته اصلی تبیین و تشریح مبانی اصیل ولایت‌فقیه است که باید توسط سخنرانان در قالب برنامه‌های مختلف ارائه شود.

حجت‌الاسلام قریشی، بیان داشت: می‌توان پیشنهاد مطرح شدن برنامه‌های دهه ولایت و امامت به‌عنوان یکی از محورهای جلسات شورای اداری را ارائه داد تا نسبت به حضور تمام مسئولان در این حوزه همت شود، در این زمینه دبیرخانه بنیاد نقش محوری خواهد داشت.

وی، گفت: استفاده از ظرفیت فضای مجازی و سازمان‌های مردم‌نهاد در زمینه حضور فعال در زمینه جشن‌های غدیر و برنامه‌های مرتبط جزو ضروریاتی است که باید توسط دستگاه‌های متولی به‌ویژه ارشاد اسلامی پیگیری شود.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، در پایان عنوان کرد: همراهی رسانه‌ها با مسئولان می‌تواند پرشور بودن برنامه‌ها را موجب شود و به همین دلیل نقش اساسی این فعالان را باید جدی بگیریم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۲۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت گری جزء اولویت‌های مسئولان باشد

                                                                 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سپهر خلجی در نشست شورای اداری استان ایلام با اشاره به اینکه روایت اقدامات انجام گرفته در دولت برای مردم لازم و ضروری است اظهار داشت: تبیین، رفع شبه و روایت گری جزو اولویت‌های مسؤولان باید باشد، و مسئولان مقایسه‌ای از آمار عملکرد دولت را به مردم ارائه دهند.

وی بیان کرد: آرایش رسانه‌ای دشمن آفندی شده است، یعنی علاوه بر برجسته کردن نقاط ضعف، حتی به نقاط قوت کشور هم حمله رسانه‌ای می‌کنند.

رییس شورای اطلاع رسانی دولت افزود: درگیر جنگ رسانه‌ای و روایت‌ها هستیم، الان حوزه جنگ رسانه‌ای دشمن بیشتر در بخش اقتصادی است .

خلجی با اشاره به اینکه وظیفه ما امیدآفرینی و اعتماد سازی است، عنوان کرد: ما رشد بالای ۶ درصد در کشور را تجربه کردیم و این میزان به هشت درصد خواهد رسید.

وی در ادامه مطرح کرد: پیشرفت کشور در بخش‌های مختلف مثل فضایی، ارتباط با کشور‌های خارجی، قابل توجه است.

رییس شورای اطلاع رسانی دولت با اشاره به اینکه هر مدیر مسئول اصلی اطلاع رسانی دستگاه‌های اجرایی خود است عنوان کرد: باید طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان ایلام پیوست اطلاع رسانی تعریف شود.

خلجی با بیان اینکه باید حوزه اطلاع رسانی اولویت شناخته شود یادآورشد: دستگاه‌های اجرایی از افراد توانند برای روابط عمومی استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • روایت گری جزء اولویت‌ های مسئولان باشد
  • روایت گری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • علم‌آموزی همواره در آیات و روایات مورد تاکید بوده است
  • استاندار تهران: اتباع غیرمجاز بازگردانده می‌شوند
  • رفع چالش‌های حوزه سلامت اولویت مسئولان باشد
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند
  • اقدامات لازم برای خروج اتباع غیرمجاز استان تهران از کشور در حال انجام است
  • نشست هم افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین برگزار شد
  • اولویت امروز پایش تهدیدات و برنامه ریزی برای مقابله است
  • پیگیری مسائل اساسی لرستان با مشارکت اساتید حوزه و دانشگاه