Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@12:34:30 GMT

تور کیش را با آریو پرواز تجربه کنید

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۹۳۰۸۵

تور کیش را با آریو پرواز تجربه کنید

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، اگر شما قصد مسافرت به یکی از جذاب ترین مروارید خلیج فارس، جزیره محبوب کیش را دارید، اطلاعات و راهنمای تور کیش قبل از سفر به این گردش ساحلی ایران را فراموش نکنید!

به طور میانگین تعداد گردشگران تور کیش بالغ بر ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر هم می رسد که به نظر می رسد به تجارت کشور هم کمک بسزایی می کند به این دلیل که به عنوان نخستین منطقه آزاد کشور در سال  ۱۳۶۱ شناخته شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنچه که قبل از سفر به کیش باید بدانید:

بهترین زمان مسافرت به کیش

بهترین زمان سفر از لحاظ آب و هوایی، فصل زمستان به علت متعدل بودن هوا است و برآورد هزینه های خرید و رفت و آمد  در این فصل به صرفه تر خواهد بود.

آب و هوای کیش

دمای سالانه ۲۶ درجه سانتی گراد و بارش کم جزیره، این منطقه را گرم، شرجی و مرطوب ساخته است و باعث شده اختلاف دما در بقیه ماه های مختلف سال بسیار پایین باشد و به شمار نیاید. به همین علت گفته می شود بدترین زمان مسافرت فصل تابستان است.

دیدنی های جزیره کیش

از معروف ترین این دیدنی ها می توان به کشتی یونانی اشاره کرد که غروب جزیره را زیبایی بخشیده است. این کشتی در سال ۱۳۴۵ در سواحل غربی به گل نشست. تور کیش شهریور

حریره، در شمال جزیره‌ی کیش، با قدمتی تاریخی و باستانی مجموعه‌ای از ساحل، خانه‌ی اعیانی، حمام، مسجد و قنات‌ از ویرانه های این شهراست که به تاریخ قرن های ۵ تا ۱۰ هجری می‌رسد.

باغ پرندگان ، پارک دلفین‌ها ، آکواریوم سواحل، پلاژهای بانوان و آقایان و بازارهای خرید پارس خلیج، ونوس، زیتون، پانیذ، دامون، مریم، مرجان، مروارید، سارینا ۱و  پردیس ۱ و ۲، برای بازدید کردن در کیش بسیار پیشنهاد می شود.

تفریحات کیش

برای شنا در آب های کیش، بهتر است از مکان های مشخص شده در ساحل جهت شنا استفاده نمایید که به صورت پلاژهای اختصاص برای بانوان و آقایان وجود دارد. آب های کیش فاقد کوسه بوده و شنا در آن خطرناک نیست. ممکن است در هنام شنا با کوسه های بسیار کوچکی مواجه شوید که غذایشان ماهی های کوچک داخل آب بوده و به افراد آسیبی نمی رسانند. در هنگام شنا و راه رفتن در سواحل کیش می بایست مراقب توتیاها باشید که دارای تیغ های تند و تیزی هستند.

اسکله تفریحی شهر کیش با طول ۴۳۷ متر و عرض ۱۸ متر با ظاهر و ساختاری چوبی شکل یکی از تفرجگاه های توریست ها می باشد. این اسکله شامل انواع کافه ها و رستوران ها، بولینگ، سینما چهاربعدی و انواع بازی های آبی می باشد که افراد در هنگام سفر به کیش می توانند از آن ها بهره ببرند.

تفریحات و برنامه های اختصاص یافته در تور کیش معمولا بین ساعات صبح تا عصر بوده و بنابراین می توانید به صورت جداگانه و برای دیدن غروب آفتاب به اسکله تفریحی آمده و شاهد منظره بی نظیر آن باشید.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4680030

منبع: مهر

کلیدواژه: كيش سفرهای تابستانی خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۳۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست‌کش طلایی لیگ جزیره به دروازه‌بان آرسنال رسید

به گزارش قدس آنلاین، جمعه شب دیدار تیم‌های لوتون تاون و اورتون از هفته سی‌وششم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس برگزار شد و با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

جردن پیکفورد سنگربان ملی‌پوش اورتون با گلی که در این دیدار دریافت کرد، عملاً شانس کسب جایزه بهترین دروازه‌بان (دست‌کش طلایی) را از دست داد تا این عنوان به داوید رایا دروازه‌بان آرسنال برسد.

سنگربان اسپانیایی توپچی‌های لندن، طی ۲۹ بازی برای این تیم ۱۴ کلین‌شیت داشته و در نهایت توانست جایزه دست‌کش طلایی سال ۲۰۲۴ لیگ جزیره را از آن خود کند.

با این اوصاف، آرسنال پس از ۹ سال به این جایزه رسید، چراکه آخرین بار پیتر چک در فصل ۲۰۱۵/۱۶ به این عنوان رسیده بود.

رایا به صورت قرضی در آرسنال حضور دارد و مدیران باشگاه در تلاش هستند که او را به صورت دائمی از برنتفورد خریداری کنند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تاریخ‌سازی فرعون در لیگ جزیره
  • خالدآبادی دلیل استقلالی‌شدنش را فاش کرد
  • پست گلر جوان استقلال برای اولین تجربه بازی
  • خودتخریبی در نظام های سیاسی
  • تور جهانی تنیس ساحلی در جزیره کیش (عکس)
  • لحظه پرش دیدنی هالند به سمت آقای گلی لیگ جزیره + فیلم
  • طلا و سکه چه قیمت‌هایی را تجربه می‌کنند؟
  • دست‌کش طلایی لیگ جزیره به دروازه‌بان آرسنال رسید
  • نظرسنجی: تجربه شخصی شما درباره سرعت اینترنت بعد از افزایش قیمت
  • تایید جدایی کاپیتان از رئال مادرید؛ ناچو به لیگ MLS می‌رود!