Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا نقی زاده روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روند نام نویسی در این جشنواره پایان یافته و روند داوری این جشنواره آغاز شده است.

وی اضافه کرد: شهرستان های ارومیه،‌ میاندوآب، شاهین دژ و مهاباد بیشترین تعداد ثبت‌نامی‌ها را در جشنواره امسال به خود اختصاص داده‌اند.

وی بیان کرد: شناسایی و معرفی نخبه های بخش تعاون، ترویج روحیه تعاونی و همیاری در بخش‌های مختلف اقتصادی از جمله اهداف برگزاری این جشنواره به شمار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی ادامه داد: حضور در جشنواره های علمی، حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی، دریافت لوح و نشان از مقامات استانی و کشوری، دریافت گواهی های استاندارد کشوری و بین المللی و گواهی ثبت اختراع از جمله موارد برتری تعاونی ها محسوب می شود.

به گزارش ایرنا، این جشنواره تابستان امسال در مرحله استانی برگزار می شود و نفرات برتر در این مرحله به مرحله کشوری اعزام می شوند.

بیش از ۲ هزار تعاونی در آذربایجان غربی فعال است.

۸۱۳۷/۲۰۹۳

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آذربایجان غربی استاندارد مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی جشنواره تعاونی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۳۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورا‌های استان البرز به گسترش تعاونی‌ها کمک می‌کنند

 

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ نماینده استان البرز در شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه در استان البرز ۸۰۵ نفر عضو شورا‌های اسلامی روستا و ۹۷ نفر عضو شورا‌های اسلامی شهری داریم افزود: فرآیند انتخاب شورا‌های برتر از سال گذشته در دستور کار قرار گرفته است، که عملکرد شورا‌ها به دقت بررسی و در نهایت شورا‌هایی که بیشترین اهتمام را در ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر به شهروندان داشته انتخاب و معرفی می شوند.

 علیرضا قره حسنلو گفت:  با اقدامات انجام شده در سال‌های گذشته برای ارتقاء سطح معلومات شورایی و آشنایی اعضای شورا‌های اسلامی استان با قوانینريال شاهد رشد کمی و کیفی عملکرد شورا‌ها بودیم؛ که همین موضوع قدری انتخاب شورا‌های برتر را برای این کمیته سخت‌تر کرده است.

دیگر خبرها

  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • شورا‌های استان البرز به گسترش تعاونی‌ها کمک می‌کنند
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی در آذربایجان غربی
  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی