Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@11:38:36 GMT

برق جان مرد 43 ساله را گرفت

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۹۳۷۸۲

برق جان مرد 43 ساله را گرفت

خبرگزاری آریا- فرمانده انتظامی پیرانشهر از مرگ یک مرد 43 ساله بر اثر برق گرفتگی در روستای قبله حسن این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سرهنگ "میرجلیل موسوی" در تشریح این خبر گفت:‌ در پی اعلام گزارشی به مرکز فوریت های پلیس110 مبنی بر برق گرفتگی فردی در روستای "قبله حسن" پیرانشهر، موضوع به صورت ویژه در دستور كار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت:‌ با اعلام این خبر بلافاصله مأموران انتظامی در محل حادثه حاضر شده و دریافتند که مردی 43 ساله براثر رعایت نکردن اصول ایمنی دچار برق گرفتگی شده و جان سپرده است.
فرمانده انتظامی پیرانشهر با اشاره به اینکه علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است، اظهار داشت: پس ازهماهنگی قضائی، جسد متوفی برای تکمیل پرونده به پزشكی قانونی منتقل شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: برق جان مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۳۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلافات مالی در یک خانواده مشهدی منجر به قتل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد چراغ اظهار کرد: دوشنبه شب هفته جاری در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مرگ مشکوک مردی جوان در بیمارستان طالقانی مشهد، ماموران انتظامی در محل حاضر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی مشهد بیان کرد: با حضور ماموران در بیمارستان و در تحقیقات اولیه مشخص شد، فرد ۳۱ ساله به علت اختلافات خانوادگی برادر ۳۷ ساله خود را در شهرک غرب مشهد با شلیک سلاح گرم مجروح کرد که به رغم تلاش تیم‌های پزشکی، این فرد جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: متهم به قتل دستگیر شد و تحقیقات تکمیلی در این خصوص با دستور مقام قضایی ادامه دارد.

کد خبر 6093886

دیگر خبرها

  • غرق شدن جوان محلاتی در استخر آب
  • اختلافات مالی در یک خانواده مشهدی منجر به قتل شد
  • برادرکُشی در مشهد به دلیل اختلافات مالی
  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • برق‌گرفتگی عامل از دست دادن جان کارگر مرغداری در گیلانغرب شد
  • تصادف مرگبار در محور زرند به رفسنجان
  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • مرگ خاموش مرد ۵۲ ساله در مشهد
  • نشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان/ آب‌گرفتگی شدید در این خیابان+ فیلم
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر