Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@04:00:39 GMT

جراحی رینوپلاستی گردشگر كانادایی در کیش

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۹۳۹۸۳

جراحی رینوپلاستی گردشگر كانادایی در کیش

خبرگزاری آریا - گردشگر کانادایی جزیره کیش را به عنوان مقصد گردشگری سلامت برای جراحی زیبایی بینی انتخاب کرد.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش در پی استقبال چشمگیر گردشگران سلامت از كشورهای اروپایی و آمریكایی و کشور های حاشیه خلیج فارس برای دریافت انواع خدمات درمانی و پزشکی از بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش ، درروزهای اخیر عمل جراحی رینوپلاستی و زیبایی بر روی گردشگر كانادایی با موفقیت انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنابر این گزارش، این خانم 32 ساله کانادایی که در بیمارستان کیش تحت عمل جراحی قرارگرفت با تشكر از كادر درمانی بیمارستان کیش وابراز رضایت از خدمات و میزبانی شایسته این مرکز تخصصی، عدم نیاز به روادید برای سفر به كیش را نكته مثبتی در جذب گردشگر سلامت برشمرد .
پیش از این بسیاری از موارد مشابه برای انجام جراحی به بیمارستان های امارات، تركیه و هندوستان مراجعه می کردند، اما با توجه به هزینه های مناسب درمان و حضور پزشكان مجرب در جزیره كیش بسیاری از بیماران، این جزیره مرجانی را مقصد گردشگری پزشكی خود قرار داده اند.
دكتر مصطفی نادعلی نژاد رییس بیمارستان كیش نیز با بیان اینکه استفاده از ظرفیت های و زیرساخت های موجود در زمینه درمان و سلامت جزیره كیش در شرایط اقتصادی کنونی بسیار حائز اهمیت است گفت: جزیره کیش می تواند با فعالیت در این زمینه ها به عنوان پایگاه قدرتمند گردشگری سلامت در حوزه خلیج فارس مطرح شود.
گفتنی است بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی كیش در ماه های گذشته با حضوردر نمایشگاه پزشكی بین المللی و امضای قرارداد با چند شركت معتبر و نامی در این حوزه ، به صورت ویژه اقدام به جذب گردشگران پزشكی و سلامت نموده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۳۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره حریف والیبال ایران VNL را از دست داد

ستاره یکی از حریفان تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴، این مسابقات را از دست داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، الکساندر نیکولوف، ستاره جوان تیم ملی والیبال بلغارستان به دلیل درد ناشی از دیسک کمر و جراحی، حضور در لیگ ملت‌های 2024 را از دست داد.

پایان لیگ ملت‌‌های والیبال برای ملی‌پوش هلند!

بازیکن 20 ساله تیم لوبه ایتالیا، عمل جراحی کمر خود را روز 28 اردیبهشت در ایتالیا انجام خواهد داد.

ولادیمیر نیکولوف، پدر ملی‌پوش بلغارستانی در این مورد گفت: متاسفانه شرایط الکس طوری پیش رفت که چاره‌ای جز عمل جراحی باقی نمانده است. او در شهر ورونا و توسط دکتر بالسامو جراحی می‌شود. دوره ریکاوری‌اش نیز حدود 3 ماه است.

تیم ملی ایران در هفته هفته دوم لیگ ملت‌های 2024 (18 خرداد ساعت 6:30 صبح) با بلغارستان در ژاپن روبرو می‌شود. هدایت بلغارستان بر عهده جانلورنزو بلنجینی، مربی سرشناس ایتالیایی است. بلنجینی سرمربی تیم لوبه نیز هست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ستاره حریف والیبال ایران VNL را از دست داد
  • آمادگی وزارت بهداشت برای تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت آفریقا
  • نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد
  • اعلام آمادگی وزارت بهداشت برای همکاری در تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت در قاره آفریقا
  • خوزستان نیازمند بیمارستان تخصصی چشم و قلب
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز
  • برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش» + جزئیات
  • وضعیت تومورهای مغزی در کودکان/ رویکرد درمان چند تخصصی
  • بهره‌برداری از بیمارستان ۴۲۱ تخت‌خوابی رشت از مطالبات نظام سلامت است