Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، به‌نقل‌از روابط عمومی حوزه علمیه خواهران لرستان، سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان از برگزاری نشست‌های تخصصی دانش‌افزایی معارف غدیر در مدارس علمیه استان خبر داد و گفت: این نشست‌ها در قالب ساعات آموزشی کارگاه‌های فشرده از 21 مرداد به مدت 10 روز در مدارس علمیه خواهران لرستان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این‌که تاکنون مدارس علمیه الزهرا(س) پلدختر و بنت‌الرسول(ص) الشتر برای برگزاری این طرح‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند، افزود: در دوره‌های گذشته استقبال خواهران مبلغه از این طرح‌ها چشم‌گیر بوده است و پیش‌بینی می‌شود بیش‌از 250 نفر از طلاب و اساتید مدارس علمیه خواهران در این نشست‌ها شرکت کنند.
عزیزی با بیان این‌که این نشست‌ها به‌همت مؤسسه آموزش عالی حوزوی خاتم‌النبین(ص) برای طلاب و اساتید حوزه علمیه خواهران لرستان برگزار خواهد شد، افزود: نشست‌های تخصصی دانش‌افزایی معارف غدیر با هدف گرامی‌داشت شعائر دین مبین اسلام و اهتمام به ترویج سیره اهل‌بیت(ع) برگزار خواهد شد. معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان آشنایی مبلغان با شخصیت والا و سیره زندگانی سعادت‌بخش اهل‌بیت(ع) به‌عنوان الگوی کامل و جامع و ارائه راهکارهای تبلیغ اثرگذار و کارآمد دینی برای مبلغان را ازجمله مهم‌ترین اهداف اجرای برگزاری طرح نشست‌های تخصصی دانش‌افزایی غدیر برشمرد.
وی تبیین گزاره اعتقاد و ولایت، معناشناسی ولی، علم و عصمت لازمه ولایت، ولایت امیرالمومنین(ع) تنها راه رسیدن به اصول دین، ولایت ائمه معصومین(ع) در هویت غدیر و فرق کامل و تمام شدن دین را از جمله مهم‌ترین سرفصل‌های نشست‌های دانش‌افزایی غدیر عنوان کرد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان فرهنگی مدارس علمیه خواهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۴۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود

ایسنا/لرستان استاندار لرستان با اشاره به آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات جهت انتخاب دو نماینده در حوزه خرم‌آباد و چگنی گفت: تبلیغات دور دوم از ۱۳ اردیبهشت آغاز و انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

ابوطالب شفقت روز یک‌شنبه در حاشیه شورای اداری فرمانداری خرم‌آباد با اشاره به اینکه مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی فراهم شده است، افزود: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.


استاندار لرستان افزود: تجهیزات برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی فراهم شده است و فرآیند آموزشی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صدا و سیمای مرکز استان انجام خواهد شد.


وی گفت: تبلیغات انتخاباتی نامزدها و طرفداران آنان از بامداد روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا هشت صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰ اردیبهشت ادامه می‌یابد.


شفقت افزود: امیدواریم که هریک از عوامل دخیل در این انتخابات به نحو احسن نقش خود را ایفا کرده و مردم پرشورتر از قبل به پای صندوق رأی بیایند.


دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای اندیشه های شهیدمطهری فرهنگ کشور رادربرابرتهاجمات حفظ می کند
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • برگزاری مسابقات ورزشی مدارس سمپاد همدان با حضور ۱۵۰ دانش آموز
  • برگزاری مراسم تکریم سردار رادان توسط «مدیران مدارس حوزه علمیه»
  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران
  • رویداد جامعه پرداز با هدف هم افزایی کنشگران حوزه زن، خانواده و فرزندآوری