Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا مهدویان پور روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح های سینمایی از زیر چتر سازمان مدیریت و برنامه ریزی خارج و از ۲ سال قبل به بخش خصوصی واگذار شده اند.

وی اعتبار مورد نیاز برای ساخت پردیس سینمایی را یکهزار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: طراحی پردیس سینمایی دزفول انجام شده و شامل کتابخانه، سه سالن سینمایی و گالری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس حوزه هنری دزفول افزود: ۵۰ تا ۶۰ درصد هزینه موردنیاز برای ساخت این طرح سینمایی توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی به عنوان یارانه دولتی و تسهیلات بانکی با تنفس ۲ ساله و سود زیر ۱۰ درصد تامین خواهد شد و مابقی آن باید توسط سرمایه گذار تامین شود.

به گزارش ایرنا سال ۱۳۹۰ مسئولان وقت از آغاز به کار احداث پردیس سینمایی دزفول با اعتباری افزون بر ۸۰ میلیارد ریال خبر دادند ولی با گذشت حدود هشت سال این طرح هیچگونه پیشرفتی نداشته است. 
این طرح قرار بود در پنج طبقه شامل سه سالن سینما با ظرفیت ۷۰۰ نفر، ۲ سالن ۴۰۰ نفره، یک سالن همایش یکهزار نفری، آمفی تئاتر، گالری، کتابخانه، استخر، فروشگاه های فرهنگی و مراکز تجاری در محل فعلی سینما بهمن دزفول ساخته شود. 

دزفول نیازمند ورود خیرین فرهنگی است

رئیس حوزه هنری دزفول در ادامه با اشاره به مشکلات حوزه فرهنگی و هنری شهرستان دزفول گفت: خیرین دزفول در حوزه های مختلف مدرسه سازی، سلامت، امنیت و گردشگری ورود کرده اند ولی هنوز به حوزه هنر ورود نکرده اند که از آنها تقاضا می شود برای رفع معضلات فرهنگی و هنری به این بخش نیز ورود کنند.

شهرستان دزفول با حدود ۵۰۰ هزار نفر جمعیت از حداقل فضاهای فرهنگی و سینمایی برخوردار است و در حال حاضر فقط سالن های سینمایی مجتمع فرهنگی سینمایی این شهرستان فعال هستند که جوابگو نیست. 
۷۲۷۸/۳۰۲۲

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال تنفس سازمان مدیریت و برنامه ریزی سرمایه فرهنگی و هنری مدرسه قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۴۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران تگزاس ۳ از ۲ خرداد در سینماهای سراسر کشور

پنجمین جلسه شورای صنفی نمایش، روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه در خانه سینما برگزار شد.

بیشتر بخوانید: رکورد «تمساح خونی» در گیشه سینماها شکسته شد

شورا بعد از بررسی درخواست‌ها و موارد مطرح شده، قرارداد دو فیلم تگزاس۳ به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان به سرگروهی پردیس سینمایی هویزه مشهد و فیلم سینمایی عطرآلود به کارگردانی هادی مقدم‌دوست و تهیه کنندگی یوسف منصوری با پخش بهمن سبز به سرگروهی پردیس سینمایی هنرشهر آفتاب شیراز بعد از فیلم «تاوان» را به ثبت رساند.

همچنین مقرر شد اکران فیلم سینمایی تگزاس ۳ از چهارشنبه؛ دوم خردادماه در سینماهای سراسر کشور آغاز شود.

کد خبر: 1229541 برچسب‌ها اخبار سینما

دیگر خبرها

  • واحد پردیس به جمع میزبانان جشنواره امامت و مهدویت پیوست
  • ساخت یادمان شهدای گناباد نیازمند تامین اعتبار است
  • جمع آوری گنجینه‌های تاریخی گیلان توسط حوزه هنری
  • کشور نیازمند «سرمایه انسانی آموزش دیده» است
  • اکران تگزاس ۳ از ۲ خرداد در سینماهای سراسر کشور
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • «تگزاس ۳» به سینما می‌آید
  • «تگزاس ۳» و «عطرآلود» به سینما می‌آیند
  • قرارداد سرگروهی «تگزاس ۳» و «عطرآلود» ثبت شد
  • مست عشق، ماجرای یک تابوشکنی در سینما