Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیرحسین پروان روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به این‌که هیچ کمبودی در تأمین گوشت مرغ موردنیاز مردم قم وجود ندارد،‌ بیان کرد: میزان مصرف روزانه گوشت مرغ در قم برای بخش‌های مختلف از جمله خانگی،‌ قطعه‌بندی و رستوران‌ها بین ۴۰ تا ۵۰ تن است که علاوه بر توزیع روزانه حدود ۳۰ تن گوشت مرغ باقیمت مصوب برای مصرف خانوار استان،‌ گوشت مرغ موردنیاز سایر بخش‌ها همچون رستوران‌ها و فست فودی ها نیز باقیمتی کمتر از نرخ روز این محصول در استان‌های هم‌جوار، تأمین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:‌ تلاش می‌کنیم گوشت مرغ توزیع‌شده در قم به‌صورت روزانه از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای معتبر و شرکت تعاونی‌ها، باقیمت مصوب در اختیار خانوارهای استان قرار گیرد تا نگرانی از تأمین این محصول در بخش خانگی وجود نداشته باشد.

وی بابیان این‌که موضوع افزایش قیمت مرغ مساله ای کشوری است و اختصاص به استان قم ندارد،‌ افزود:‌ گرم شدن هوا و افزایش تلفات در مرغداری‌ها یکی از دلایل تأثیرگذار در افزایش قیمت گوشت مرغ طی روزهای اخیر است.

پروان گفت:‌ اولویت دولت و وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت،‌ نخست تأمین کالای موردنیاز مردم و سپس مناسب‌سازی قیمت آن است که بر اساس همین راهبرد،‌ درزمینهٔ تأمین گوشت مرغ موردنیاز در قم با کمبودی روبه‌رو نیستیم و تلاش می‌کنیم میزان مصرف خانوار استان به این نیز محصول بر اساس قیمت مصوب تأمین شود.

وی بیان کرد:‌ اقدامات لازم برای افزایش حجم تولید گوشت مرغ در سطح کشور و توزیع گسترده‌تر آن در میان مردم در حال انجام است و در استان قم نیز تلاش می‌شود تا حجم فعالیت مرغداری ها و کشتارگاه اصلی استان برای عرضه بیشتر گوشت مرغ، افزایش یابد.

۷۴۰۵/ ۶۱۳۳/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم ایرنا گوشت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۴۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید زمانی اظهار کرد: ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری برای مدیریت عرضه و تقاضا در بازار قزوین توزیع شد.

وی افزود: این میزان گوشت منجمد با قیمت هر کیلوگیرم را ن ۲۸۵ هزار تومان، سردست ۲۷۵ هزار تومان، راسته ۲۷۰ هزار تومان، گردن ۲۶۵ هزار تومان و قلوه‌گاه ۲۴۰ هزار تومان عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار داشت: این میزان گوشت منجمد گوسفندی با هماهنگی انجمن واردکنندگان فراورده های خام دامی و از طریق شرکت تعاونی مصرف جهاد کشاورزی استان خریداری و عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اینکه عرضه این میزان گوشت منجمد گوسفندی وارداتی از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و ادامه خواهد داشت افزود: این طرح با هدف تنظیم بازار، حمایت و دسترسی آسان و به صرفه شهروندان و تعادل بخشی به توازن عرضه و تقاضا توزیع شده است.

کد خبر 6090305

دیگر خبرها

  • تورم تولید گوشت از مرز ۱۰۰ درصد عبور کرد
  • روزانه ۱۵۰ تن گوشت مرغ در مازندران خریداری می شود
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • کاهش سهمیه سوخت تراکتورداران مهمترین دغدغه کشاورزان اسدآبادی
  • کمبودی در توزیع لاستیک خودرو‌های سواری نداریم
  • صادرات دام راهکاری برای ایجاد رونق صنعت دامپروری
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته
  • ۶۳.۵ درصد افزایش قیمت هر کیلوگرم شقه گوسفند در یک سال