Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-08@17:56:16 GMT

فاطمه عبادی هنرمند توانمند بندرماهشهر تجلیل شد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۹۵۰۱۴

فاطمه عبادی هنرمند توانمند بندرماهشهر تجلیل شد

محفوظیان، با اشاره به استعداد و توانایی‎های منحصربه‌فرد فاطمه عبادی در زمینه فعالیت‌های اجتماعی، گفت: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از فاطمه عبادی هنرمند توانمند هنرهای تجسمی شهرستان بندرماهشهر با اهداء لوح سپاس و هدایایی تجلیل کرد.

«سید احمد محفوظیان»، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرماهشهر، اظهار کرد: فاطمه عبادی یکی از هنرمندان شهرستان بندرماهشهر است که استعدادها و خلاقیت‌های فراوانی در زمینه هنرهای تجسمی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرماهشهر، اضافه کرد: این بانوی ماهشهری همواره اثرهای زیبا و به یادماندنی خلق کرده و مایه افتخار بندرماهشهر است.

 

وی افزود: فاطمه عبادی در کنار آموزش نقاشی به مردم به فعالیت‌های اجتماعی نیز مشغول است و به همراه تعدادی از دوستان هنرمند خود با حضور در بیمارستان شهید بقایی و سایر مراکز خیریه به شاد کردن و ایجاد فضای مفرح برای کودکان می پردازد و یا نقاشی را به آنها آموزش می دهد.

 

وی بیان کرد: عبادی در زمان سیل به صورت خودجوش با تشکیل گروهی به کمپ‌های مناطق سیل‌زده رفته و با برگزاری جُنگ‌های شادی و دادن هدیه به کودکان از فضای روانی سیل که بر کودکان اثرگذار بوده، کاسته است.

 

محفوظیان، با اشاره به اینکه فاطمه عبادی تبلوری از هنر مردم بندرماهشهر است که در برنامه تلویزیونی عصر جدید درخشیده، تصریح کرد: هنرمندان ماهشهری زیادی همانند فاطمه عبادی در بخش اجتماعی فعال حضور دارند که همانند فاطمه عبادی گمنام هستند.

 

وی عنوان کرد: در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بندر ماهشهر که (دوشنبه ۷ مرداد) برگزار شد از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از فاطمه عبادی هنرمند توانمند هنرهای تجسمی شهرستان بندرماهشهر با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.

 

وی ادامه داد: در این جلسه که با حضور محمد جوروند مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، حجت الاسلام غبیشاوی امام جمعه و محسن بیرانوند فرماندار بندر ماهشهر و اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان و همچنین عوامل اجرایی برنامه عصر جدید برگزار شد، از فاطمه عبادی هنرمند توانمند هنرهای تجسمی شهرستان بندرماهشهر به جهت حضور و راه یافتن به مرحله فینال برنامه تلویزیونی عصر جدید تقدیر شد.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرماهشهر، ابراز کرد: در هنگام تقدیر از فاطمه عبادی فرماندار بندرماهشهر و مجموعه شورای شهر و شهرداری بندرماهشهر هر کدام هدیه‌هایی به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال به فاطمه عبادی به پاس زحمات ایشان تقدیم کردند.

 

فاطمه عبادی از هنرمندان خوب و پرتلاش بندر ماهشهر است که سال هاست در زمینه هنرهای تجسمی فعالیت دارد. وی با اجرای برنامه و هنر نقاشی و تصویرگری با شن توانسته است هنر زیبایی را به علاقه مندان آموزش دهد. عبادی با حضور در برنامه رقابتی عصر جدید توانست با اجرای برنامه های زیبا و متنوعی با نقاشی با شن امتیازات لازم را هم با رای مستقیم داوران و هم با آرای مردمی کسب و به مرحله فینال این برنامه راه یابد.

 

پایان پیام/662

منبع: شبستان

کلیدواژه: روزنامه ها روزنامه مجلس خبرگزاری شبستان مسجد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نماز جمعه کانون های مساجد نشست صمیمی قم مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان فاطمه عبادی بندرماهشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۵۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام برنامه‌های روز دختر در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری در جلسه هماهنگی برنامه‌های روز دختر در خرم آباد گفت: به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و روز دختر دفتر امور بانوان استانداری با همکاری بسیج جامعه زنان برنامه‌های متنوعی را طی شش ماه در استان اجرا خواهد کرد.
 فریبا ولی پوری با بیان اینکه در این روز در استان برنامه‌های مختلفی ازجمله جشن روز دختر، حضور دختران استان در پایگاه‌های نماز جمعه، تجلیل از دختران ورزشکار فرهنگی و علمی، تجلیل فرزندان شهدای امنیت و مدافع حرم نیز برگزار خواهد شد گفت: از دیگر برنامه‌های هفته و روز دختر جشنواره فرهنگی هنری ریحانه، جشن بانوی کرامت، چتر مهربانی مسابقات ورزشی جام شهدای زن و کودکان غزه نیز برگزار خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجلاسیه شهدای هنرمند استان تهران به میزبانی ری برگزار می شود
  • جـشن خیلی دخـترونه «المـاس سـرخ» برگزار می‌شود
  • اعلام برنامه‌های روز دختر در لرستان
  • حواشی تجلیل از قهرمانان ورزشی با حضور رئیسی
  • شیراز میزبان ۲۰۰ هنرمند گروه‌های کُر سراسر ایران می‌شود
  • تالار حافظ شیراز میزبان۲۰۰ هنرمند گروه‌های کُر سراسر ایران می‌شود
  • سمنان میزبان جشنواره «تاسکا» شد
  • حضور ۲۴ تیم در نخستین رویداد فناورانه مدیریت شهری و فرهنگ شهروندی قم
  • فیلم مراسم تجلیل از مدال آوران ورزش سال ۱۴۰۲ با حضور رییس جمهور
  • تقوی: جایی برای حسرت نگذارید/ عبادی‌پور فرمانده تیم والیبال است