Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پایان هر هفته از پخش  برنامه «کودک شو»، یک خانواده با رأی مردم برای شرکت در فینال مسابقه انتخاب شد.

اخبار فرهنگ و هنر _ حال زمان آن رسیده است که فینالیست‌های «کودک شو» با یکدیگر به رقابت بپردازند؛ جمعه ساعت ۲۳ پخش مرحله فینال برنامه کودک شو آغاز می‌شود.

 

در سری سوم «کودک شو» ۲۴ خانواده به فینال راه پیدا کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روز‌ها ضبط فینال برنامه «کودک شو» انجام می شود. در سری جدید دکور و آیتم‌های برنامه تغییر کرده است.

گفتنی است «کودک شو» یک مسابقه خانوادگی است که در آن خانواده‌ها برای دریافت جایزه بزرگ با هم رقابت می‌کنند، اما بچه‌ها در دنیای کودکانه خود به بازی مشغولند. این برنامه شامل بخش‌های غیر رقابتی، طنز و سرگرمی نیز می‌شود.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: شبکه نسیم کودک شو مسابقه تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۵۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس در سودای تبدیل شدن به رکورددار قهرمانی در جام حذفی ایران

از بین 8 مسابقه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کشورمان، تنها 3 مسابقه بین تیمهای لیگ حرفه ای مقابل همدیگر است.

به گزارش طرفداری، مسابقه تیمهای تراکتور و ذوب آهن، پرسپولیس و آلومینیوم اراک، و مس رفسنجان و پیکان (مس رفسنجان در ضربات پنالتی برنده شد) مسابقاتی است که بین تیمهای لیگ برتری در این مرحله از جام حذفی برگزار می شود.

نکته جالب هم برگزاری دیداری است که هر دو تیمش در لیگ دسته اول هستند: مس کرمان و چادرملو در حالی با هم برگزار می کنند که احتمال دارد برنده این دیدار تنها تیم غیر لیگ برتری در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باشد. در دیدارهایی که یک لیگ برتری به مصاف یک تیم از لیگ های پایین تر می رود، ملوان با سایپای تهران، هوادار با مس سونگون، سپاهان با استقلال ملاثانی و گل گهر با فجر شهید سپاسی بازی خواهند کرد.

تیمهای ملوان، فجر سپاسی، سایپا، سپاهان، تراکتور، ذوب آهن و پرسپولیس هفت تیمی هستند که سابقه قهرمانی در این مسابقات را دارند و در بازی بین تیمهای تراکتور و ذوب آهن اصفهان یک تیم لیگ برتری با سابقه قهرمانی در جام حذفی به طور قطع از دور مسابقات خارج خواهد شد.

پرسپولیس این فرصت را دارد که با قهرمانی در این مسابقات، از استقلال که مثل این تیم 7 بار قهرمان جام حذفی شده بالاتر رفته و با 8 قهرمانی، پرافتخارترین تیم تاریخ جام حذفی ایران شود.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • اصغری‌مقدم: ازبکستان آنقدرها هم قابل احترام نبود
  • صعود سپاهان به یک‌چهارم؛ رونمایی از 8 تیم پایانی جام حذفی
  • صعود گل‌گهر به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • پرسپولیس در سودای تبدیل شدن به رکورددار قهرمانی در جام حذفی ایران
  • بهای خون ۱۴ هزار کودک غزه افق پیروزی را روشن می‌کند
  • تیم تپانچه بادی ایران به مدال نقره رسید
  • سرنوشت بچه گمشده محله مولوی تهران چه شد؟
  • «کودک شو» : تلاش بودجه‌سوز برای استمرار یک تجربه‌ی تمام‌شده
  • کودک ربوده شده به آغوش خانواده بازگشت
  • انجام طرح نوبت اول واکسیناسیون فلج اطفال برای ۶۱۱ کودک زیر ۵ سال