Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعطا گفت: قرار است جلسه فوق العاده ای در شورای عالی ترافیک کشور تشکیل شود و در خصوص تعامل شهرداری های کشور با تاکسی های اینترنتی تصمیم گیری شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، «علی اعطا» در نشست خبری که در رصدخانه شهر تهران برگزار شد با اشاره به آغاز برگزاری جلسات هیئت مرکزی نظارت انتخابات گفت: پس از بررسی صحت آرا و مباحث مربوط به انتخابات نتایج پنجمین دوره انتخابات شورایاری ها 15 مرداد اعلام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به ثبت نام کنندگان کاندیداهای شورایاری ها در مناطق مختلف گفت: در مناطق 21، 22، 13، 3، 16 و 19 تعداد نامزدهای ثبت نامی کمتر از 400 نفر بود و تعداد داوطلبان 400 تا 500 نفر در مناطق 18، 17، 10، 11، 12، 7 و 8 و در مناطق 6، 14 و 20 تعداد ثبت نام کنندگان 500 تا 600 نفر و در مناطق 2، 4، 5 و 15 و یک بالای 600 نفر ثبت نام کرده بودند.

 

وی با بیان اینکه در محلات زینبیه، قصر فیروزه، فرودگاه و مسگرآباد انتخابات شورایاری برگزار نشد، افزود: در مجموع در 348 محله تهران هزار و 631 شعبه رای و هفت هزار صندوق رای مستقر شد.

 

اعطا با بیان اینکه بیشترین داوطلبان مربوط به مناطق 4 و 5 بودند، افزود: بیشترین سن داوطلبان 33 سال بود که 507 نفر بودند و 40 درصد کل داوطلبان هم میانگین سنی 30 تا 40 سال داشتند.

 

وی با بیان اینکه محلات گلشهر، نعمت آباد، مشیریه و شکوفه بیشترین میزان مشارکت در انتخابات شورایاری ها را به خود اختصاص دادند، خاطرنشان کرد: دو نفر از منتخبان شورایاری ها بیش از 1500 رای را از آن خود کردند.

 

اعطا در ادامه در خصوص احتمال ابطال انتخابات شورایاری ها طبق رای دیوان عدالت گفت: اگر دیوان طبق نظر سازمان بازرسی انتخابات را ابطال کند و یا اجازه برگزاری دور بعدی شورایاری ها را ندهد، به آن عمل می کنیم اما باید منتظر رای صادره باشیم.

 

سخنگوی شورای شهر تهران تصریح کرد: طبق مصوبه شورا و طی مراحل قانونی انتخابات برگزار شده و دولت هم مجوز برگزاری آن را داده بود و هر زمان رای دیوان صادر شود، طبق آن عمل می کنیم.

 

سخنگوی شورای شهر تهران در ادامه در خصوص قرار گرفتن حقوق و مزایای مدیران شهری در سامانه شفافیت گفت: به طور خاص خانم آروین عضو هیئت رییسه شورا پیگیر این موضوع هستند و شهرداری تهران باید همکاری بیشتری در این خصوص داشته باشد.

 

اعطا با بیان اینکه از طریق اطلاعات معاونت منابع انسانی شهرداری جزییات را روی سامانه شفافیت بارگزاری می کنیم، گفت: تعدادی از مدیران شهری مخالف بازگزاری حقوق و مزایای مدیران شهری در سامانه شفافیت هستند و مقاومت هایی در این زمینه انجام می شود.

 

وی در خصوص مصوبه جدید پرونده 62 باغ پایتخت گفت: شورای شهر برخلاف میل خود اجازه داد تا اقداماتی در این زمینه انجام شود اما هیئت تطبیق اشکالاتی به این موضوع وارد کرده است و موضوع باغ ها در حال حاضر از کنترل ما خارج شده است.

 

سخنگوی شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: طبق مصوبه شورای شهر در این 62 باغ امکان ساخت و ساز وجود داشت اما هیئت تطبیق این موضوع را رد کرد و در حال حاضر با قانون جدید در شورای عالی شهرسازی این امکان محقق شده است و باید شهرداری با مالکان وارد مذاکره شده و نظر آنها را تامین کند.

 

اعطا در خصوص مجوز قانونی شهرداری برای دریافت اجاره از خیریه ها گفت: شهرداری ملزم نیست مکان در اختیار خیریه ها قرار دهد اما این اقدام را در راستای فعالیت های عام المنفعه انجام می دهد.

 

وی افزود: در مواردی هم شهرداری از خیریه ها اجاره دریافت می کند و انتظار داریم که شهرداری در این خصوص طبق عدالت رفتار کند.

 

اعطا در ادامه در خصوص سامانه 137 نیز گفت: بهار امسال 323 هزار و 386 درخواست از طریق شهروندان در سامانه 137 ثبت شده است که 56.6 درصد از این تماس ها به ثبت درخواست منتهی شده و سایر درخواست ها مربوط به پیگیری درخواست یا کسب اطلاع بوده است.

 

سخنگوی شورای شهر تهران یادآور شد: عملکرد خدمات شهری، فنی و عمرانی، شهرسازی و فرهنگی، اجتماعی بیشترین تماس ها را به خود اختصاص داده و موضوعاتی نظیر سد معبر، آلودگی صوتی، نظافت، لکه گیری آسفالت و لایروبی از موضوعات اصلی مطرح شده می باشد.

 

اعطا در خصوص اصلاح ساختار شهرداری تهران نیز گفت: شهرداری تهران باید لایحه اصلاح ساختار را به شورا ارایه کند و طبق توافق برخی از معاونت ها باید ادغام شود.

 

وی در خصوص ساماندهی مسافربری های اینترنتی نیز گفت: جلسه ای در شورای ترافیک تهران در خصوص ساماندهی مسافربرهای اینترنتی برگزار شده است و قرار است جلسه فوق العاده ای در شورای عالی ترافیک کشور تشکیل شود و در مورد تعامل شهرداری های کشور با تاکسی های اینترنتی تصمیم گیری شود.

 

پایان پیام/260

منبع: شبستان

کلیدواژه: روزنامه روزنامه ها مجلس خراسان جنوبي نماز جمعه اوقات فراغت شبستان یزد کانون های مساجد نشست صمیمی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی علی اعطا شورای شهر تهران شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۶۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سید نظام‌الدین موسوی، دبیر شورای مرکزی ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب (امنا) از نهایی شدن لیست این ائتلاف برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس خبر داد.

موسوی گفت: از ۳۰ نامزد ائتلاف امنا در دور اول انتخابات ۷ نفر انتخاب و ۱۵ نفر نفر نیز به دور دوم راه پیدا کردند.

وی افزود: با تصویب شورای مرکزی ائتلاف تمامی ۱۵ نامزد راه یافته فهرست ائتلاف به دور دوم، در این مرحله نیز در لیست امنا قرار دارند.

وی تصریح کرد: همچنین با توجه به اینکه آقای مهدی شریفیان در اطلاعیه ای رسماً اعلام کرد که خود را متعهد به رویکردهای ائتلاف امنا در مجلس آینده می‌داند، با تصویب شورای مرکزی حضور وی به عنوان نفر شانزدهم فهرست امنا در دور دوم قطعی شد.

دبیر شورای مرکزی ائتلاف مردمی نیروهای انقلاب (امنا) در ادامه اسامی کامل ۱۶ نفر ائتلاف انتخاباتی امنا در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس را به این شرح اعلام کرد:

۱- سید نظام الدین موسوی

۲- احمد نادری

۳- ابراهیم عزیزی

۴-پ یمان فلسفی

۵- سمیه رفیعی

۶- ابوالفضل ظهره وند

۷- محمد سراج

۸- ابوالقاسم جراره

۹- زینب قیصری

۱۰- ریحانه اخلاقی

۱۱- صالح اسکندری

۱۲- سید مرتضی محمودی

۱۳- بیژن نوباوه وطن

۱۴- حسین صمصامی

۱۵- مجتبی رحماندوست

۱۶- مهدی شریفیان

کد خبر 6095306 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • لیست «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • لیست «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران اعلام شد
  • ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بهشت زهرا (س)
  • تکلیف سقوط یک تیم امروز قطعی می‌شود!
  • ۹ روز مانده به انتخابات ۲۱ اردیبهشت
  • آشنایی با ۲ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرج
  • اخبار انتخاباتی در هفته‌ای که گذشت چه بود؟
  • شانا و جبهه پایداری در جستجوی ۳ کاندیدا /لیست مشترک قطعی شد؟
  • ساخت پارکینگ‌های محلی منطقه‌ای و ارتقاء ایمنی شهروندان در دستور کار شهرداری منطقه۱۶ باشد
  • مصوبات شورای ترافیک شهرستان هرسین لازم الاجرا و الزام آور است