Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@02:24:55 GMT

رشد صنعت گردشگری روستایی - کشاورزی چین

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۹۶۳۸۵

رشد صنعت گردشگری روستایی - کشاورزی چین

مقام‌های گردشگری چین در گزارشی از ۱.۵۱ میلیارد سفر روستایی - کشاورزی در چین، در نیم‌سال اول سال ۲۰۱۹ خبر دادند.

به گزارش ایسنا به نقل از ای توربو نیوز، این  اطلاعات در جریان یک کنفراس ملی با محوریت گردشگری روستایی - کشاورزی که روز یکشنبه با حضور وزیر فرهنگ و گردشگری چین در شهر «چنگدو» برگزار شد، اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 با توجه به آمار ارائه‌شده در این کنفرانس، سود کلی حاصل از صنعت گردشگری روستایی - کشاورزی چین در نیم‌سال اول سال ۲۰۱۹ به ۱۲۵ میلیارد دلار رسیده است. این رقم نسبت به سال گذشته با افزایش ۱۰.۲ درصدی روبه‌رو بوده است.

اطلاعات ارائه‌شده حاکی از آن است که صنعت گردشگری روستایی - کشاورزی چین تا پایان ماه ژوئن امسال، نزدیک به هشت میلیون و ۸۶۰ هزار شغل در این کشور ایجاد کرده است.

وزیر فرهنگ و گردشگری چین با تاکید بر نقش مهم اسکان گردشگران در خانه‌های بومی در کاهش فقر در کشور، از اولین فهرست مقاصد مهم گردشگری روستایی چین که شامل ۳۲۰ روستا در سراسر این کشور می‌شود نیز رونمایی کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: چین گردشگری روستایی گردشگری کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۶۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت مقابله با بیماری زنگ زرد در مزارع گندم دیم کشور

 روستایی در بازدید از دیمزار‌های استان آذربایجان شرقی گفت: استفاده از ارقام مقاوم ساده‌ترین روش کنترل بیماری زنگ زرد در دیمزار‌ها است و به خاطر بارندگی‌های بهاری امسال شرایط مناسب برای فعالیت‌های عوامل بیماری‌زا به‌ویژه در گندم فراهم است.

وی استفاده از دستورالعمل‌های فنی موسسه و بکارگیری بسته‌های زراعی را در کاهش میزان خسارت عوامل بیماری‌زا و تنش‌های محیطی تاثیرگذار دانست.

روستایی گفت: استفاده از بذر زیاد در واحد سطح در موقع کشت موجب توسعه سریعتر بیماری زنگ زرد در سال‌های مرطوب می‌شود و در موقع بروز تنش خشکی به دلیل رقابت درون بوته‌ای موجب خسارت شدید به مزارع خواهد شد.

رئیس موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشور ضمن ارزیابی وضعیت و روند رشد مزارع دیم بر توسعه کشت ارقام مقاوم گندم به‌منظور افزایش تنوع ژنتیکی و مقابله با خسارات آفات و بیماری‌ها تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است
  • صادرات ۷۴ تُن محصولات کشاورزی از استان قزوین
  • صادرات ۷۴ تن محصولات زراعی، دامی و آبزیان در استان قزوین
  • ضرورت مقابله با بیماری زنگ زرد در مزارع گندم دیم کشور
  • توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین
  • تجهیز زیر ساخت‌های ۹۰ درصد روستا‌های ایران
  • صدور بیش از ۶ میلیون جلد سند مالکیت روستایی
  • هشتیمن جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران‌ زمین در یاسوج برپا می شود
  • جیب‌بُرترین شهر و کشور اروپایی
  • سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد رونمایی شد