Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر، محمد جواد فدائی استاندار کرمان و مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر در تهران با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.


در این جلسه مقرر شد سازمان اقتصادی کوثر ظرف یک سال آینده در زمینه فعال‌سازی معادن دارای مجوز، تکمیل زنجیره تولید گوشت مرغ، ایجاد و بهره‌برداری از گلخانه‌های هوشمند و دیگر طرح‌ها در استان کرمان مشارکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این نشست که محمد رضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور و جواد وکیلی معاون برنامه ریزی و اقتصادی سازمان اقتصادی کوثر نیز حضور داشته و زمینه‌های مشارکت سازمان در توسعه اقتصادی استان کرمان بررسی شد.


محمد رضا اسکندری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر در این نشست با تشریح سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته در کشور بر اهتمام این مجموعه اقتصادی برای مشارکت بیشتر در خصوص سرمایه‌گذاری در استان کرمان تاکید کرد.


محمد جواد فدائی استاندار کرمان نیز با تأکید بر این که مدیریت ارشد استان از سرمایه‌گذاری مؤسسات بزرگ استقبال می‌کند، گفت: کرمان در زمینه معدن، کشاورزی‌های نوین، گردشگری و سایر حوزه‌ها دارای پتانسیل‌های فراوانی است و سازمان اقتصادی کوثر می‌تواند از این ظرفیت‌ها در راستای مأموریت های خود استفاده کند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۷۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان میزبان همایش سرمایه‌گذاری آیدکس ۲۰۲۴

  به گزارش خبرگزاری صداوسیمای کرمان، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: در این همایش یک گفت‌وگوی ملی برای توسعه هر چه بیشتر کرمان شکل می‌گیرد و ۲۲ پنل تخصصی در قالب این همایش برگزار و پیشنهادات بخش خصوصی دریافت می‌شود.

مهدی طبیب‌زاده افزود: کرمان ظرفیت‌های زیادی برای سرمایه‌گذاری دارد و باید همه کمک کنیم تصویر بهتری از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان معرفی کنیم و میزان جلب سرمایه‌گذاری در استان را ارتقا دهیم.

وی بیان کرد: این همایش به مدت چهار روز از ۲۴ تا ۲۷ اردیبهشت‌ماه امسال در کرمان برگزار می‌شود و یک نمایشگاه جانبی با حضور شرکت‌های اقتصادی نیز در کنار این همایش دایر می‌شود.

طبیب‌زاده گفت: برپایی غرفه صندوق توسعه ملی و سازمان بورس و شرکت فرابورس را هم در این نمایشگاه داریم که برگزاری دوره‌های آموزشی برای تامین مالی از این طریق را در دستور کار دارد.

وی تاکید کرد: دراین همایش برای اولین بار میزبان تعداد زیادی از سفرا و نمایندگان کشور‌های خارجی هستیم.

دیگر خبرها

  • بانک دی در مسیر کاهش شناوری سهم و افزایش سرمایه نقدی
  • ایجاد اشتغال برای ۱۲ هزار نفر توسط چینی ها در کرمان
  • چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند
  • سفر روسای اتاق‌های بازرگانی به تهران با هدف سرمایه‌گذاری
  • کرمان آیدکس معرفی ظرفیت‌های مغفول برای توسعه سرمایه‌گذاری
  • بانک دی در مسیر کاهش شناوری سهم و افزایش سرمایه نقدی 
  • تغییر نگاه‌ها به کوثر چشم انداز ما بوده است
  • همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری در کرمان
  • کرمان میزبان همایش سرمایه‌گذاری آیدکس ۲۰۲۴
  • برگزاری همایش سرمایه‌گذاری «کرمان آیدکس ۲۰۲۴»