Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@08:25:29 GMT

تعریض جاده ترانزیت زنجان - سلطانیه

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۹۷۹۰۶

تعریض جاده ترانزیت زنجان - سلطانیه


فرماندار شهرستان سلطانیه گفت: طی سال‌جاری تعریض محور جاده ترانزیت زنجان – سلطانیه در دستور کار قرار دارد.

 

حسین رحمانی‌هزاررود در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه زنجان، اظهار کرد: از ابتدای به روی کار آمدن دولت تدبیر و امید تاکنون، قریب به 70 طرح و پروژه راه‌سازی با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد ریال در شهرستان سلطانیه اجرا و به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار سلطانیه افزود: همچنین تاکنون تعداد 20 دستگاه ماشین‌آلات سنگین به ارزش ریالی 76 هزار و 350 میلیون ریال به ناوگان راهدارخانه‌های شهرستان تخصیص یافته است.

 

رحمانی‌هزاررود تصریح ‌کرد: از سال 92 تاکنون هر ساله عملیات لکه‌گیری محورهای مواصلاتی واقع در حوزه استحفاظی راهداری شهرستان از سوی عوامل خدوم این ارگان انجام یافته و در مجموع اعتباری بالغ بر 27 هزار و 750 میلیون ریال را به خود اختصاص داده است.

 

این مسئول یکی دیگر از مهم‌ترین اقدامات عمرانی در حوزه راهسازی را روکش محورهای مواصلاتی دانست و گفت: طی 12 فقره طرح و پروژه مجزا این دسته اقدامات به منصه‌ظهور رسیده و اعتباری بالغ بر 138 هزار و 200 میلیون ریال به خود اختصاص داده است.

 

وی یادآور شد: همچنین اجرای خط‌کشی، نصب علایم ایمنی و ایمن‌سازی حریم راه‌ها طی 14 طرح مجزا در طی سال‌های مختلف، از جمله دیگر اقدامات حوزه راه‌سازی با اعتباری بالغ بر 22 هزار و 550 میلیون ریال است.

 

رحمانی‌هزاررود ابراز کرد: سایر عملیات‌ها نیز اعم از بازگشایی مسیرها و ورودی روستاها، جدول‌گذاری در رفیوژهای میانی شریان‌ها، شن‌ریزی مسیرهای روستایی، تعمیرات ابنیه، حریم‌زنی، شانه‌سازی، تسطیح، احداث کانال، بازسازی، زیرسازی و احداث راه روستایی، ریزش‌برداری و پاکسازی، ترانشه‌برداری، تیغ‌زنی و ایجاد کانال مجموعه اقدامات دولت تدبیر و امید در حوزه راه‌سازی به‌شمار می‌رود که در مجموع اعتباری بالغ بر 67 هزار و 370 میلیون ریال به خود اختصاص داده است.

 

وی گفت: در سال‌جاری نیز تعریض محور جاده ترانزیت زنجان – سلطانیه، احداث راه و آسفالت‌ریزی محور ویر – داش‌کسن با اعتبار 24 میلیارد ریالی، ادامه اجرای طرح راهسازی محورهای کوهستانی روستاهای ونونان و برنقور با اعتباری بالغ بر 31 میلیارد ریال از جمله پروژه‌های در دست اجرا است.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال جدول محورهای مواصلاتی ریال زنجان سلطانیه قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۷۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰ میلیارد ریال برای ذخیره‌سازی آب شرب خواف تخصیص یافت

محسن چهکندی گفت: به منظور ذخیره سازی و تأمین آب پایدار روستاییان، عملیات اجرایی احداث مخزن ۲ هزار متر مکعبی ذخیره آب شرب در بخش جلگه زوزن شهرستان خواف به تازگی آغاز شد.

وی ادامه داد: در مجتمع شهدای بخش جلگه زوزن خواف، هزار و ۲۰۰ متر مکعب مخزن ذخیره آب شرب موجود است که با تکمیل این طرح ظرفیت آن به سه هزار و ۴۰۰ متر مکعب افزایش می یابد و ۱۳ هزار نفر از اهالی مناطق روستایی منطقه از مزایای آن بهره مند خواهند شد.

مدیر امور آب و فاضلاب خواف گفت: یک مخزن ذخیره آب شرب دیگر در روستاهای تحت پوشش این مجتمع به ظرفیت ۲۰۰ متر مکعب نیز با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال در اواخر سال گذشته احداث و به بهره برداری رسید.

چهکندی تصریح کرد: ذخیره سازی آب در مخازن با توجه به افزایش مصرف و افت فشار آب و بروز مشکل برای اهالی مناطق روستایی در فصل های گرم سال از اهمیت زیادی برخوردار است و ضمن تامین آب شرب پایدار مشکلات مردم را کاهش می دهد.

از مجموع افزون بر ۵۲ هزار مشترک انشعاب آب در شهرستان خواف خراسان رضوی ۳۰ هزار مشترک، شهری و بیش از ۲۲ هزار مشترک روستایی هستند.

مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ۶۰ میلیارد ریال برای ذخیره‌سازی آب شرب خواف تخصیص یافت
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • تعزیرات گران‌فروشان بازار ‌زنجان را نقره داغ کرد
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • تحقق هدف گذاری ترانزیتی برنامه هفتم در گرو چیست؟
  • تصادف در جاده های زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت
  • افزایش لوکس نوری در بوستان‌های منطقه ۷ اصفهان
  • مسیرگشایی در بافت فرسوده خوی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیاردتومان
  • برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی داشت