Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-07@05:22:32 GMT

کاهش 6 درصدی ترافیک تهران

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۵۹۸۰۷۶

کاهش 6 درصدی ترافیک تهران

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محسن پورسیدآقایی درباره طرح کاهش آلودگی هوا و تأثیر آن بر ترافیک پایتخت گفت: کاهش آلودگی هوا و ترافیک، 2 هدف اصلی اجرای طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگی هواست.

معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری تهران از کاهش 13 درصدی ترافیک تیر سال جاری نسبت به خرداد سال‌جاری در محدوده‌ کنترل آلودگی هوا خبر داد و گفت: برابر مقایسه‌ صورت گرفته در تیرماه جاری با تیر سال گذشته، کاهش ترافیک در هسته میانی شهر مشهود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در واکنش به این انتقاد که طرح کنترل آلودگی هوا، ترافیک را در حلقه‌ میانی کاهش داده اما ترافیک در حلقه‌ سوم شهر افزایش‌ یافته است، تصریح کرد: معتقدم وقتی محدوده‌های مرکزی شهر را با محدودیت تردد کنترل می‌کنیم، به‌نوعی سفر از مبدا را کنترل کرده‌ایم، به این معنی که وقتی شخصی در محدوده‌ مرکزی شهر کار دارد و با محدودیت تردد مواجه می‌شود دیگر از وسیله‌ نقلیه شخصی خود استفاده نمی‌کند.

معاون شهردار تهران با بیان این‌که محدودیت سفر به‌نوعی کاهش تقاضای سفر است، تصریح کرد: آمار و سنجش‌های ما نشان می‌دهد در کل شهر تهران کاهش 6 درصدی ترافیک را شاهد بوده‌ایم.

به گفته‌ وی تنها در 2 بزرگراه، یکی مسیر جنوب بزرگراه امام علی(ع) و دیگری بزرگراه همت شاهد افزایش ترافیک با اجرای این طرح بوده‌ایم که البته جمع‌آوری پل گیشا نیز به دلیل تغییر مسیر بسیاری از شهروندان در افزایش ترافیک بزرگراه همت نقش داشته است.

انتهای پیام/

20 / 20 ترافیک کاهش ترافیک محسن پورسیدآقایی کاهش 6 درصدی ترافیک تهران معاون حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری تهران طرح کاهش آلودگی هوا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: ترافیک کاهش ترافیک کاهش 6 درصدی ترافیک تهران معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران طرح کاهش آلودگی هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۵۹۸۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین آزادراه چالوس- تهران

دریافت 20 MB کد خبر 6097028

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی به رانندگان: جاده‌ های ۱۱ استان بارانی است
  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی با تصمیم کمیته شبکه معابر
  • اجرای طرح هر کلاس یک قفسه کتاب
  • تهران از ابتدای امسال چند روز هوای پاک داشته است؟
  • قیمت طلا و سکه امروز 16 اردیبهشت 1403
  • ترافیک سنگین آزادراه چالوس- تهران
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • اردیبهشت ماه، زمان کنترل و کاهش خسارت کرم خراط درختان گردو
  • مسیرگشایی در بافت فرسوده خوی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیاردتومان
  • سهم ۲۴ درصدی آبخیزداری از کل حوزه‌های سیل خیز کشور/ اعتبار کافی نیست