Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@03:52:05 GMT

شناسایی به یک شبکه تخلفات ارزی

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۰۰۷۳۲

وزیر اطلاعات از شناسایی و ضربه به یک شبکه تخلفات ارزی خبر داد.

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمود علوی وزیر اطلاعات اعلام کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان هرمزگان یک شبکه تخلفات ارزی را شناسایی و به دام انداختند.

وی گفت: متخلفین طی سال‌های ۱۳۹۵ الی ۱۳۹۷ اقدام به ثبت یا اجاره تعدادی شرکت تجاری صوری نموده و پس از پرداخت میلیون‌ها تومان رشوه توانسته‌اند اقدام به ثبت سفارش واردات کالا‌های اساسی و دریافت بیش از ۲۵۰ میلیون دلار ارز دولتی از بانک‌های مختلف نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شبکه بخش ناچیزی از ارز دریافتی را به واردات اختصاص داده و با مصرف مابقی آن در مجاری غیر قانونی، چند صد میلیارد تومان مال نامشروع به دست آورده اند.

وزیر اطلاعات اظهار کرد: عناصر اصلی شبکه با دریافت وکالت از برخی کارمندان از نام و حساب‌های بانکی آنان برای پوشش فعالیت‌های مجرمانه خود سوء استفاده نموده و قصد فرار از پرداخت مالیات‌های کلان حاصل از فعالیت‌ها را نیز داشتند. یکی از سران شبکه که مدتی متواری و در صدد خروج غیرقانونی از کشور بود، دستگیر و همراه با سایر اعضاء تحویل مراجع قضایی شدند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: وزیر اطلاعات محمود علوی قاچاق خودرو آیت الله مشکینی احسان دلاویز دومینیک راب صدور حکم قصاص نجفی میترا استاد هادی رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۰۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ هدیه وزیر ارتباطات برای معلمان

وزیر ارتباطات: معلمانی که از طریق شاد با دانش‌آموزان در ارتباط هستند تا سقف ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند. بسته به شکل اتوماتیک فعال می‌شود.

دریافت 796 KB

دیگر خبرها

  • رونمایی از سامانه جامع بازار کار به زودی
  • گزارش اختصاصی الجزیره از عملیات‌های دقیق حزب‌الله
  • تاسیس مؤسسات خدمات هوشمند ترافیک/ برای واردات خودرو هیچ چیزی معطل پلیس نیست
  • معلم‌های «شاد» ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند
  • معلمان «شاد» ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان دریافت می‌کنند
  • فیلم/ هدیه وزیر ارتباطات برای معلمان
  • شناسایی تجهیزات در خطر سیلاب خوزستان
  • خبر جدید وزیر صنعت درباره واردات خودروهای کارکرده
  • خبر جدید مجلس برای دارندگان دسته‌چک/ شرایط دریافت دسته چک تغییر کرد
  • وزیر صمت: تراکتورهای وارداتی توان رقابت با تولیدات داخلی را ندارند