Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم حیدری گفت: با برگزاری کارگاه های آموزشی، ضمن تشریح و توضیح برنامه های ترویج کتاب خوانی و تبادل نظر در خصوص این برنامه ها به رونق کسب و کار و تعالی ایران اسلامی کمک کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، « ابراهیم حیدری» مدیر کل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی و کتاب خوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در حاشیه برگزای نشست « فعالان حوزه کتاب خوانی جنوب کرمان » در سالن اجتماعات بیمه ایران در شهر جیرفت برگزار شد، با اشاره به سفر خود به شهرستان جیرفت، گفت: با توجه به ظرفیت ها و پیشینه شهر تاریخی جیرفت و مجموعه فعالیت هایی که در حوزه ترویج کتاب خوانی دارند خواستیم که از نزدیک با فعالیت های آنها آشنا شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیم حیدری، با بیان این مطلب که جنوب کرمان از مناطق کم برخوردار است، افزود: یکی از اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت تدبیر و امید و در کلان برنامه های حوزه این وزارت خانه، توجه به استان های کم برخوردار است که در راستای این سیاست ها، امروز به جنوب کرمان سفر کردم تا در میان گروه های ترویج کتاب خوانی، مسئولین و نهادها و بخش های خصوصی حوزه ترویج کتاب و کتاب خوانی حضور پیدا کرده و تاکید کنم که ما باید دست به دست یکدیگر داده و با مشارکت و استفاده احسن از ظرفیت های فردی بتوانیم کشور، در علاوه بر توسعه فرهنگی به توسعه پایدار برسانیم.
مدیر کل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی و کتاب خوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ابراز داشت: نشست با فعالان حوزه کتاب خوانی جنوب کرمان، در راستای تبادل نظر و تجربه بین باشگاه های کتاب خوانی و دست اندرکاران حوزه کتاب برگزار شد.

وی، اضافه کرد: عمده ترین مشکلات مطرح شده در این نشست، تامین و توزیع کتاب بود که سعی داریم با رایزنی مشکلات این دوستان در حوزه کتاب فروشی ها و کتاب خانه ها که از دغدغه های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز است، حل کنیم.

حیدری، با اشاره به این که در این سفر ۲ کارگاه آموزشی در شهرهای کهنوج و جیرفت برگزار می شود، به برخی از برنامه های این کارگاه ها اشاره کرد و افزود: قصد داریم در این کارگاه های آموزشی، ضمن تشریح و توضیح برنامه های ترویج کتاب خوانی اعم از جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان، پایتخت کتاب ایران، جشنواره روستا و عشایر دوستدار خانواده، جشنواره تقدیر از مروجان کتاب خوانی و در نهایت در مورد شهرهای خلاق فرهنگ و هنر که از برنامه های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است با تبادل نظر در خصوص این برنامه ها، بتوانیم به رونق کسب و کار کشور و تعالی ایران اسلامی کمک کنیم.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز جمعه مجلس روزنامه ها خراسان جنوبي روزنامه اوقات فراغت اینفوگرافی شبستان یزد صنایع دستی کانون های مساجد ابراهیم حیدری جام باشگاه های کتابخوانی ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی جنوب کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۰۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام برومند رازیانی در دیدار با دبیر ستاد صبر کردستان اظهار کرد: صلح و سازش امری ارزشمند وخداپسندانه است که باید در جامعه رواج یابد.

وی افزود: اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان با داشتن ظرفیت تشکل‌های مردمی می‌تواند در راستای ترویج فرهنگ صلح قدم بردارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان فعالیت ۲۰۰ کانون فرهنگی تبلیغی در سطح استان، وجود ۸۰۰ مداح اهل تسنن و تشیع، وجود بیش از ۸۰۰ هیات مذهبی در استان و وجود موسسات و خانه‌های قرآنی و فعالان عرصه قرآنی استان را ظرفیتی برای ترویج فرهنگ صلح و سازش در استان برشمرد.

وی اذعان کرد: با امضای تفاهمنامه این اداره‌کل با ستاد صبر استان می‌توان در راستای تقویت صلح و سازش در جامعه تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام رازیانی اضافه کرد: باید گذشت و بخشایش در میان مردم جامعه تبدیل به یک فرهنگ شود.

کد خبر 6092632

دیگر خبرها

  • حمایت وزیر فرهنگ‌وارشاد اسلامی از طنزپردازان و رسانه‌های فعال این حوزه
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • تعالی آموزش و پرورش بالندگی ایران اسلامی را به همراه دارد
  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود
  • برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران
  • خلیج فارس یکی از مهم‌ترین حوزه‌های تمدنی ماست/ نسل جوان باید با گذشته پرافتخارمان آشنا شود
  • ایلام میزبان جشن‌های دهه کرامت است
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان