Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-28@21:34:43 GMT

حماس: روابطمان با ایران مانند گذشته خوب است

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۰۰۸۳۱

آفتاب‌‌نیوز :

شبکه خبری روسیا الیوم گزارشی ویدئویی را درباره روابط ایران و حماس و سفر اخیر هیات بلندپایه جنبش مزبور به تهران منتشر و از مسئولان حماس نقل کرده که این روابط در طول بحران سوریه اگرچه فراز و فرودهایی داشته، اما اکنون این روابط به دور ما قبل خود بازگشته است.

در این گزارش ویدئویی آمده که رهبران جنبش حماس نتایج سفر اخیر هیات بلندپایه این جنبش به تهران به ریاست «صالح العاروری» را مثبت ارزیابی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین ارتباط، «محمد ثریا» عضو ارشد جنبش حماس به شبکه خبری روسیا الیوم گفت که حمایت ایران از گروه‌های مقاومت فلسطین منحصر به حمایت نظامی نمی‎شود، بلکه بسیاری از زمینه‌ها را شامل می‏شود.

وی تاکید کرد که گروه‎های مقاومت فلسطین برای ادامه مبارزات خود در برابر رژیم صهیونیستی از هرگونه حمایت ایرانی و عربی و اسلامی استقبال می‎کند.

یک هیات بلندپایه حماس دوشنبه گذشته به ریاست صالح العاروری معاون دفتر سیاسی جنبش مذکور به تهران سفر و با تنی از مسئولان ایرانی و رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: حماس اسراییل ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۰۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین

همشهری آنلاین - گروه سیاسی: رسانه‌ها و اندیشکده‌های تحلیلی غربی از حضور قریب به ۱۸۰ هزار نیروی شبه‌نظامی متعلق به گروه‌های مقاومت در خاورمیانه گزارش می‌دهند. پس از جنگ ۷ اکتبر ۲۰۲۳ حماس و اسرائیل توجه به این گروه‌ها تحت عنوان نیروهای نیابتی و همچنین جبهه مقاومت زیاد شده است و یکی از جریان‌های اصلی خبری در رصد تحولات منطقه خاورمیانه شده است. حمایت‌های مستشاری ایران از جریان مقاومت در این منابع در همه تحلیل‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. این نیروها در عراق، لبنان، فلسطین، یمن و سوریه حضور دارند.

کد خبر 847835 برچسب‌ها لبنان خبر ویژه سوریه ایران و فلسطین فلسطین عراق یمن فلسطین - حماس

دیگر خبرها

  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین
  • هیات حماس فردا راهی قاهره خواهد شد
  • نشست رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی
  • نشست مهم رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی برگزار شد
  • دیدار مهم سران گروه‌های مقاومت فلسطین
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • دانشگاهیان تهران در حمایت از جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی چه گفتند؟
  • جزئیات دیدار و گفتگوی مقام بلندپایه نظامی ایران با وزیر دفاع بلاروس
  • حماس منتظر دریافت پیشنهادات جدید درباره آتش‌بس است/جزئیاتی از سفر هیات مصر به تل‌آویو
  • اردوغان: حماس را نه گروه تروریستی بلکه گروه مقاومت می‌دانیم