Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@03:44:51 GMT

پوشش بیمه ای در اولویت شوراها و دهیاران قرار بگیرد

تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۰۱۳۶۲

پوشش بیمه ای در اولویت شوراها و دهیاران قرار بگیرد

به گزارش خبرنگار مهر، عزیز اله کناری‌ عصر سه شنبه در نشست صمیمی نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس با شوراها، شهرداران و دهیاران شهرستان بندرعباس اظهار داشت: در طی دو سال گذشته علی‌رغم وجود تمام فشارها از سوی دشمن، خوشبختانه با جهت‌گیری‌های خوب عمرانی در استان فشارها به حداقل ممکن رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بندرعباس با حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت ۵۵۰ نفر جمعیت شهری و ۱۵۰ نفر جمعیت روستایی را دارد و حدود ۵۲۰ نفر از جمعیت شهرستان بندرعباس در شهر بندرعباس زندگی می‌کنند.

فرماندار شهرستان بندرعباس بیان داشت: این شهرستان دارای پنج بخش، شش شهر و ۴۰۰ روستا است که متاسفانه حدود ۲۵ درصد از روستاهای این شهرستان خالی از سکنه است و این ۲۵ درصد یک زنگ خطری برای تمام ما محسوب می‌شود چراکه به جمعیت حاشیه‌نشینی شهر بندرعباس در حال اضافه شدن است.

کناری‌ گفت: از ۳۰۰ روستا دارای سکنه نزدیک به ۱۰۰ روستا جمعیتی زیر ۲۰ خانوار دارند که شاید یکی از دلایل تخلیه روستاها کمبود آب و برداشت از سفره‌های زیرزمینی و روان آب‌ها باشد.

وی عنوان کرد: آب‌شیرینکن ۱۰۰ هزار متر مکعبی نیز به زودی به مدار خواهد آمد تا شهر با تامین آب مشکلی نداشته باشند.

فرماندار شهرستان بندرعباس ابراز داشت: شهرستان بندرعباس دارای ظرفیت‌های زیادی در زمینه‌های کشاورز، دامداری، شیلات، گردشگری و تجارت است که لازم است تمام ما این ظرفیت‌ها را تشخیص داده و به کمک مردم به فعلیت برسانیم.

کناری‌ اظهار داشت: در زمان بحران شهروندان دچار استرس فوق‌العاده‌ای هستند و امکانات دولت و حاکمیت نیز در حدی نیست که تمام خسارات را در کمترین زمان ممکن جبران سازد به همین دلیل تلاش شود که از پوشش بیمه‌ای در تمام سطوح استفاده شود.

وی تصریح کرد: به همت بخشداران و دهیاران نزدیک به ۱۵ روستای شهرستان دارای پوشش صد در صدی بیمه شدند.     

فرماندار شهرستان بندرعباس ادامه داد: انتظار دارم تمامی دهیاران و بخشداران این موضوع را پیگیری کنند و تا پایان سال صد در صد روستاهای شهرستان بندرعباس تحت پوشش بیمه باشند و ما با این امر می‌توانیم خود را به عنوان پیشرو و نمونه در این عرصه معرفی کنیم.

کناری‌ گفت: شورای اسلامی شهرها در راستای هوشمند سازی شهر و روستاها تلاش کنند و شهر بندرعباس نیز بسیار نیازمند به این موضوع است و می‌توان از ظرفیت بخش خصوصی در این راستا استفاده شود. 

وی عنوان کرد: توسعه و رونق اقتصاد خرد خانگی و محصولات ارگانیک بسیار در اقتصاد مردم موثر است و دهیاران به عنوان رابط میان روستاییان و بازار در تحقق این امر تلاش کنند. 

فرماندار شهرستان بندرعباس با ذکر این نکته که مردم را به سمت کار و تلاش سوق دهید، بیان داشت: بیش از هر زمان دیگری نیاز به کار و تلاش احساس می‌شود و در بیانه گام دوم انقلاب نیز به این نکته اشاره شده است. 

وی عنوان کرد: ما از بستر بسیار خوب فضای سایبری و فضای مجازی استفاده نکردیم اما دشمن از این فضا به خوبی استفاده کرده است. با توجه به اینکه بسیاری از جوانان ما در فضای مجازی زندگی می‌کنند به همین دلیل باید از این فضا در جهت رونق و توسعه فرهنگ اسلامی در ابعاد مختلف تلاش کنیم.

کد خبر 4680888

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب فرمانداری بندرعباس بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۱۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر هفت سال سن در استان کرمانشاه از ابتدای سال جاری رایگان شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، رضا تحویلیان امروز _ پنجشنبه ششم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران ضمن اشاره به اینکه خدمات بیمه‌ای صورت گرفته در دولت سیزدهم بی‌سابقه بوده است، اظهار کرد: دولت طرح‌های تشویقی خوبی را برای زوج‌ها در جهت فرزندآوری و جوانی جمعیت در نظر گرفته است.

وی ضمن تصریح اینکه ازجمله طرح‌های تشویقی زیرپوشش بیمه‌ای رایگان کودکان زیر هفت سال است، افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۳ با اجرای طرح پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال توسط بیمه سلامت، خدمات و هزینه‌های درمانی ارائه‌شده به این کودکان در تمام مراکز درمانی رایگان شد.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه بابیان اینکه این قانون در هیأت دولت تصویب و به بیمه‌های پایه ابلاغ‌شده است، تصریح کرد: بر اساس این طرح همه خدمات سرپایی و بستری کودکان تا سن هفت‌سالگی در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت رایگان شد و همه هزینه‌های کودکان در مراکز دولتی دانشگاهی توسط بیمه سلامت پرداخت خواهد شد.

کد خبر 747959

دیگر خبرها

  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد
  • دهیاران بخش سعد آباد کمک به خانه‌های بهداشت را در اولویت قراردهند
  • ۴۹۵ هزار نفر از جمعیت خراسان جنوبی زیرپوشش بیمه سلامت
  • بهره مندی ۶۵ درصدی جمعیت خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • دریافت تسهیلات ساخت مسکن ۴۰۰ روستا در چناران
  • اجرای طرح رایگان پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن در کرمانشاه
  • مزایای بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر اطلاع رسانی شود
  • اهتمام دهیاران و شوراها در انعکاس مشکلات مردم ضروری است
  • داروخانه‌های تیران بیمه تکمیلی معلمان را پوشش نمی‌دهد
  • آب‌گرفتگی در ۴ شهرستان استان اصفهان/ آماده‌باش تمام تیم‌های امدادی تا پایان هشدار هواشناسی