Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسینعلی شهریاری شامگاه سه شنبه در دیدار با استاندار لرستان و سرپرست دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: استان لرستان دارای مردمی ولایتمدار است که مراجع و شهدای بزرگی را در طول تاریخ خود معرفی کرده است.

وی با بیان اینکه خیرین ظرفیت های بزرگ جامعه هستند، تصریح کرد: خیرین سلامت تا پایان سال ۹۶ بیش از ۶هزار میلیارد تومان کمک کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور با تاکید بر اینکه بزرگترین دانشگاه های دنیا توسط خیرین ساخته شده اند، افزود: علیرغم تحریم های موجود خیرین سلامت در سال ۹۷ اعتباری بالغ بر ۱۱۰۰میلیارد کمک کردند.

شهریاری با اشاره به اینکه فعالیت مجامع خیرین حتما باید با هماهنگی دانشگاه های علوم پزشکی انجام شود، ادامه داد: از مجامع خیرین سلامت در استان ها خواسته ایم از این پس پیمانکاران اقدام خیر خود را جدا انجام داده و با قرارداد خود تلاقی ندهند.

وی با بیان اینکه مشارکت بانوان در مجامع خیرین سلامت پایین است و انتظار داریم این مشارکت بیشتر شده و مجمع خیرین بانوان تشکیل شود، تصریح کرد: نباید خیرین را در اقدامات سخت افزاری خلاصه کرد و باید آنها را به سمت اقدامات نرم افزاری بکشانیم.

دبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور با تاکید بر اینکه خیرین باید در کرسی های تحقیقاتی و ایجاد و ترویج سبک زندگی سالم در جامعه مشارکت کنند، گفت: به زودی جلسه خیرین سلامت لرستانی مقیم سایر استان ها با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و سرپرست دانشگاه در تهران برگزار خواهد شد.

مجمع خیرین سلامت بانوان در لرستان تشکیل می شود

سید موسی خادمی استاندار لرستان نیز در این دیدار گفت: استان لرستان به عنوان یک استان محروم به ویژه در حوزه بهداشت و درمان نیاز به توجه ویژه دارد.

وی با بیان اینکه سیل اخیر خسارات زیادی را متوجه زیر ساخت های استان کرد، تصریح کرد: در عین این که آمار نیازمندان در لرستان بالاست، افراد ثروتمند زیادی نیز در اقصی نقاط کشور وجود دارند که به این استان تعلق دارند.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه تا حد امکان باید تلاش کنیم به حوزه بهداشت و درمان کمک کنیم، افزود: تلاش می کنیم مجمع خیرین سلامت بانوان را نیز شکل دهیم.

کد خبر 4680925

منبع: مهر

کلیدواژه: مجمع خیرین سلامت خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۲۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان در نخستین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، گفت: اطلاعات مربوط به بیش از هزار و ۵۰۰ پروژه نیمه تمام در استان کردستان ثبت شده و از این تعداد ۱۸ پروژه برای واگذاری به بخش خصوصی انتخاب شده است.

اکبر محمدی اضافه کرد: فرمانداران برنامه ریزی لازم توسعه‌ای را با اولویت پروژه‌های نیمه تمام و طرح‌های بسترساز تولید و اشتغال انجام دهند.

وی یادآور شد: همه استان‌ها در راستای تحقق شعار سال موظف اند برنامه‌های عملیاتی برای افزایش تولید و ثروت و مشارکت مردم و کاهش نرخ تورم و بیکاری ارائه دهند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان با اعلام اینکه ۲۰ درصد تسهیلات تبصره ۲ قانون بودجه ۱۴۰۳ باید برای اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی اختصاص یابد، بیان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی موظف اند این سهم ۲۰ درصدی را در نظر بگیرند و رعایت کنند.

محمدی با بیان اینکه تکلیف ایجاد اشتعال و تولید را برعهده داریم، گفت: پروژه‌های قابل اتمام و طرح‌های بسترساز مسائل اقتصادی باید در اولویت قرار داده شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • همیاران مهربان ترافیک به مثابه مشارکت مردم در جهش تولیدات فرهنگی هستند/روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • پیش‌بینی برداشت ۶۰۰۰ تن کلزا در مزارع لرستان
  • رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • دعوت استاندار لرستان سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان
  • دعوت استاندار از سرمایه گذاران و خیران برای مشارکت در طرحهای توسعه استان
  • خیران پیشگامان اصلی رفع نیازهای درمانی هستند