Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@19:27:50 GMT

دستگیری شروری که روی پدر و مادرش چاقو کشید

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۰۲۵۱۳

دستگیری شروری که روی پدر و مادرش چاقو کشید

حوالی ساعت ۱۹ روز گذشته ماموران کلانتری شهرری از طریق مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ مطلع شدند که فردی برای پدر و مادرش چاقو کشیده و آنان را مورد آزار و اذیت قرار داده است که در همین راستا ماموران به محل اعزام شده و مشاهده کردند که متهم مردی ۳۳ ساله و اشرار سابقه‌دار محله است که پیش از این به دلایل متعددی از جمله درگیری، چاقو کشی، توهین، فحاشی و تمرد نسبت به دستور ماموران انتظامی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. دستگیر شده بود.  

با حضور ماموران این فرد سعی داشت تا با حمله با کاتر و چاقو با ماموران درگیر شده و از محل فرار کند که در همین راستا عوامل پلیس با رعایت قانون به کارگیری سلاح، اقدام به شلیک چند تیر هوایی کردند تا او را متوقف کنند، اما متهم اقدام به پرتاب اشیا تیز و برنده و لیوان و بطری و ... به سمت ماموران کرد تا اینکه سرانجام با اصابت تیر به ساق پایش متوقف و دستگیر شد، اما با توجه به آسیب دیدگی متهم این فرد به مرکز درمانی منتقل شد تا پس از آن رسیدگی به جرائمش در دستور کار قرار گیرد.

پس از دستگیری این شرور، پدر و مادر او با مراجعه به ماموران اعلام کردند که فرزندشان دارای سوابق متعدد شرارت است و بارها برای آنان ایجاد آزار و اذیت کرده  و حتی مدتی است که در واکنش به کوچک‌ترین اعتراض به رفتارش اقدام به چاقو کشی و درگیری با آنان نیز کرده است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری با تایید این خبر اعلام کرد که علاوه بر جنبه‌های دیگر جرم، پدر و مادر این فرد نیز از او شاکی هستند که رسیدگی به آن در حال انجام است.  

۲۳۵۲۳۴

کد خبر 1285221

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: پلیس اراذل و اوباش شهر ری ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس محمدجواد ظریف باشگاه استقلال دونالد ترامپ عربستان ایران و آمریکا دولت دوازدهم سازمان صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۲۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل

سردار سعید مطهری‌زاده در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران سازمان اطلاعات شهرستان شیروان یک نفر متهم به کلاهبرداری میلیاردی از تعدادی از شهروندان در این شهرستان شناسایی شد.

وی در ادامه افزود: ماموران طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر نموده و به مقر پلیس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی خاطر نشان کرد: این متهم دارای سوابق متعدد کلاهبرداری با مبالغ میلیاردی در استان خراسان رضوی بوده و به مدت ۷ سال متواری شده بود و به همین جهت از سوی پلیس بین الملل تحت تعقیب بود که با تیزهوشی ماموران پلیس شیروان دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • کشف ۸۱۶ میلیارد ریال پولشویی و دستگیری دو متهم در زاهدان
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی دارای اعلام قرمز پلیس اینترپل
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل
  • دستگیری قاچاقچی با ۳۲ کارت سوخت در بم
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان
  • دستگیری یک قاچاقچی با ٣٢ کارت سوخت در بم
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • دستگیری شروری که در BRT مردم را با زنجیر کتک می‌زد | تنها اظهارات او را ببینید! | فیلم
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان