Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس امروز، 9 مردادماه در بازدید از صدا و سیمای این استان با اشاره به اهمیت موضوع رسانه در جذب مخاطب و تولید پیام پاک گفت: حرکت رو به رشد صدا و سیمای فارس نشان از تلاش مجدانه هنرمندان فعال رسانه استانی است.

وی با اشاره به خدمات انقلاب در چهل سال گذشته افزود: اقدامات صورت گرفته در چهل سال گذشته علی‌رغم مشکلات و سختی‌ها نشان از بالندگی و پویایی انقلاب دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله دژکام با قدردانی از کارکنان صدا و سیمای مرکز فارس در خلق آثار جدید و بازآفرینی دستاوردها و داشته‌های دینی و ملی کشور در قالب برنامه‌های نو با ارائه ایده‌های خلاقانه گفت: صدا و سیما علی‌رغم تحریم‌های خارجی و فشارهای داخلی در بازآفرینی تمدن ایرانی و اسلامی تلاش‌های موفقیت‌آمیزی داشته است.

نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس، حرکت رو به رشد صدا و سیمای استانی را ملموس توصیف کرد و گفت: توجه به تحول و ارائه کارهای نو در این مرکز شایسته قدردانی است.

آیت‌الله دژکام با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن و عترت خانواده صدا و سیما که همزمان با حضور وی، آغاز شد ضمن تایید و مثبت قلمداد کردن این اقدام گفت: توجه صدا و سیما به مخاطبان درون سازمانی خود به ویژه فرزندان کارکنان در سوق دادن آن‌ها به سمت آموزش قرآن با برگزاری مسابقات سراسری اقدامی درست و برنامه‌ای تأثیرگذار است.

یادآور می‌شود، امام جمعه شیراز همچنین با حضور در بخش‌های مختلف صدا وسیما از نزدیک با کارکنان رسانه استانی در بخش‌های رادیو و تلویزیون و فنی دیدار و گفت‌وگو کرد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي پويايي انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۲۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، و به نقل از نشریه شماره ۴۴۱ خط حزب‌الله برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان که با حضور بیش از ۲۰۰ دانش‌آموز از مدارس متوسطه اول شهر مقدس قم در حرم مطهر حضرت معصومه (س) ضبط شده و هر روز ساعت ۱۳ از شبکه قرآن سیما پخش می‌شود در روز‌های اخیر مورد عنایت و قدردانی مقام معظم رهبری قرار گرفت.

ایشان ضمن تقدیر از برگزارکننده این جلسه قرآنی، آستان مقدس حضرت معصومه (س) و شبکه قرآن سیما و با تحسین تلاوت‌های تجویدی و کامل این نوجوانان فرمودند: «مکررا این برنامه را از رسانه ملی دیده‌ام. برگزاری آن، اقدامی عالی است. من جداً از این جلسه قرآنی لذت می‌برم و خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم.»

دیگر خبرها

  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس آغاز شد
  • آغاز ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • قرعه کشی پخش مناظره های انتخاباتی صدا و سیمای اصفهان
  • سرفصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • اظهارات سردار جعفری در مورد طرح نور، ماجرای تذکر رهبر انقلاب و لایحه حجاب/ فرمانده قرارگاه فرهنگی اجتماعی بقیه الله (عج) سپاه: همه باید از طرح نور حمایت کنند
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • سر فصل خدمات انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • سر فصل انقلاب اسلامی به معنویت و انسانیت اختصاص یابد
  • تذکر رهبر انقلاب درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد