Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز چهارشنبه ۹ مردادماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

۳ مصدوم در تصادف جاده کازرون به شیراز

رئیس پلیس راه شمالی استان گفت: برخورد ۳ خودرو سواری در محور "کازرون-شیراز"، موجب آتش گرفتن آن‌ها شد و ۳ مصدوم بر جای گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی گفت: شب گذشته در پی اعلام یک فقره تصادف در محور "کازرون-شیراز"، بلافاصله مأموران به همراه دیگر نیرو‌های امدادی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: ماموران در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند که یک سواری زانتیا با ۲ سرنشین، با یک پژو پارس با ۳ سرنشین و یک سمند به شدت با یکدیگر برخورد کرده اند.

سرهنگ دهقانی با بیان اینکه در این حادثه راننده سمند و راننده و یکی از سرنشینان پژو پارس مجروح شدند، تصریح کرد: خودرو زانتیا و پژو پروس به صورت کامل در آتش سوخته است.

رئیس پلیس راه شمالی استان علت این حادثه را برابر نظر کارشناسان، تجاوز به چپ از جانب راننده سواری سمند اعلام کرد.

توقیف کمپرسور ۱۵ میلیاردی در خرمبید

فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران پلیس شهرستان خرمبید یک کامیون حامل یک دستگاه کمپرسور قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال را توقیف کردند.

سردار رهام بخش حبیبی بیان کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی شهرستان خرمبید با کنتزل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک کامیون حامل کمپرسور مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سردار حبیبی با بیان اینکه در بررسی‌های اولیه راننده هیچگونه مجوز گمرکی دال بر قانونی بودن ارائه نداد، تصریح کرد: برابر نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه، ۱۵ میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه در این خصوص راننده دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش کنند تا در این خصوص اقدام قانونی صورت گیرد.

کشف ۴۳۵ فن دستگاه استخراج ارز دیجیتال در فیروزآباد

فرمانده انتظامی فیروزآباد از کشف ۴۳۵ فن دستگاه استخراج ارز دیجیتال و ۱۲ دستگاه استخراج ارز به ارزش یک میلیارد و ۵۷ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ مهدی جوکار گفت: در راستای اجرای طرح برخورد با قاچاق دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال، ماموران انتظامی این شهرستان با ایجاد تور ایست و بازرسی در محور‌های مواصلاتی، به یک سواری ۴۰۵ حامل کالا مظنون و آن را متوقف کردند.

سرهنگ جوکار با بیان اینکه در این رابطه یک نفر متهم دستگیر شد، افزود: در بازرسی از این خودرو، ۴۳۵ فن دستگاه استخراج ارز دیجیتال و ۱۲ دستگاه استخراج ارز کشف شد.

فرمانده انتظامی فیروزآباد با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان، ارزش دستگاه‌های مکشوفه، یک میلیارد و ۵۷ میلیون ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: برخورد با قاچاقچیان و قاچاق کالا به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.

کشف لپ تاپ و لوازم جانبی رایانه قاچاق درآباده

فرمانده انتظامی شهرستان آباده از کشف ۱۸ دستگاه لپ تاپ و یک هزار و ۷۰۸ عدد قطعات و لوازم جانبی رایانه به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ طهماسب سمایی اظهار داشت: مأموران انتظامی این شهرستان هنگام کنترل و بازرسی خودرو‌های عبوری در یک عملیات ضربتی به ۲ دستگاه اتوبوس و کامیون مشکوک و آن‌ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده با بیان اینکه مأموران در بازرسی از آن خودرو‌ها، ۱۸ دستگاه لپ تاپ و یک هزار و ۷۰۸ عدد قطعات و لوازم جانبی رایانه کشف کردند، گفت: در این رابطه ۲ نفر راننده دستگیر و با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شدند.

سرهنگ سمایی تصریح کرد: کارشناسان ارزش کالا‌های قاچاق مکشوفه را یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

دستگیری سارق دوچرخه با ۹ فقره سرقت در مرودشت

فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری سارق دوچرخه با ۹ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت دوچرخه در شهر مرودشت، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری "۱۱ انقلاب" این فرماندهی قرار گرفت.

سرهنگ زراعتیان با اشاره به فعالیت سارق در فضای مجازی و فروش دوچرخه‌های سرقتی از این طریق، افزود: ماموران با استفاده از شگرد‌های خاص پلیسی این فرد را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت با بیان اینکه ماموران پس از تحقیقات فنی متوجه شدند که سارق دارای سابقه کیفری است، تصریح کرد: متهم در بازجویی فنی و تخصصی به ۹ فقره دوچرخه اقرار کرد.

فرمانده انتظامی مرودشت ضمن هشدار به شهروندان و صاحبان منازل مسکونی، از آن‌ها خواست هنگام خروج از ساختمان از بسته شدن درب منازل، آپارتمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی اطمینان حاصل کنند تا سارقان نتوانند اقدام به سرقت دوچرخه کنند.

کشف داروی غیر مجاز میلیاردی در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از کشف ۱۱ هزار و ۲۵۰ گرم پودر و ۳۳۹ عدد محلول ضد ریزش مو به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ محمد عبادی نژادگفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی در منزل خود اقدام به نگهداری و بسته بندی دارو‌های غیر مجاز ضد ریزش مو می‌کند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن منزل، ۱۱ هزار و ۲۵۰ گرم پودر و ۳۳۹ عدد محلول ضد ریزش مو کشف کردند.

سرهنگ عبادی نژاد با بیان اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، عنوان داشت: برابر نظر کارشناسان ارزش اموال قاچاق مکشوفه، یک میلیارد ریال برآورد شده است.
انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۳۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد

سرهنگ سید قاسم موسوی فرمانده انتظامی شادگان گفت: روز گذشته به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دریک عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

سرهنگ موسوی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع دسته‌جمعی در چالوس
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • توقیف محموله مرغ زنده در تالش
  • کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس