Web Analytics Made Easy - Statcounter

«انور قرقاش» وزیر مشاور امارات در امور خارجه ضمن اعلام حمایت کشورش از طرح‌های بین‌المللی برای حفظ امنیت تنگه هرمز، بر اهمیت دریانوردی در منطقه تأکید کرد.

اخبار سیاسی- وی در صفحه توئیتر خود نوشت: «طرح بین‌المللی درباره امنیت دریانوردی در تنگه هرمز بیان صریح جامعه جهانی درباره محوریت امنیت دریانوردی و انرژی منطقه ما برای کل جهان است، ما از طرح‌هایی که امنیت منطقه را حفظ و شبح رویارویی را دور کند، حمایت می‌کنیم و می‌دانیم که دیپلماسی، احترام به حاکمیت و عدم دخالت[در امور داخلی کشورها] ابزاری برای برقراری ثبات است».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اظهارات قرقاش در حالی است که روز سه‌شنبه(دیروز) یک هیأت از گارد ساحلی امارات به ریاست «حمدعلی مصباح الاحبابی» به تهران آمد و با سردار «قاسم رضائی» فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

از سوی دیگر واشنگتن از بیش از ۶۰ کشور برای مشارکت در طرح حمایت از امنیت دریایی دعوت کرده است.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: دریانوردی توئیتر تنگه هرمز امور خارجه تنگه هرمز توئیتر جمهوری اسلامی ایران انور قرقاش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۴۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران رکن تولید هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر ناظمی عصر امروز در جلسه کمیسیون کارگری شهرستان رزن گفت: به منظور حمایت و تلاش در جهت رفع مشکلات کارگران مصمم هستیم.

ناظمی افزود؛ برای حمایت از کارگران، تشدید اجرای طرح طرد اتباع خارجی از شهرستان با توجه به ممنوعیت به کار گیری اتباع خارجی در شهرستان رزن از جمله مباحث مهمی است که خود را موظف به رعایت آن می‌دانیم.

وی به نقش یک کارگر ماهر و باروحیه و پُرانگیزه، در جهش تولید، این نقش را انکارناکردنی و غیر قابل انکار دانست و گفت مدیریت اداره تأمین اجتماعی شهرستان برای کارگران شهرستان رزن جلسات آموزشی را برنامه ریزی و آموزش کارگران در حوزه بیمه را عملیاتی کند.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار شهرستان رزن اضافه کرد؛ وظیفه کارفرمایان است شرایط ایمنی و بهداشت محیط کار را برای کارگران در بالاترین درجه تأمین کنند و همچنین از کارفرمایان خواست تا نسبت به تجلیل از کارگران نمونه در طول سال اقدام کنند.

کد خبر 6090311

دیگر خبرها

  • گذری کوتاه بر تاریخ و زندگی اسطوره استعمارستیزی جزیره هرمز ایران
  • کارگران رکن تولید هستند
  • سودان خواهان برگزاری نشست فوری شورای امنیت درباره «تجاوزات امارات» شد
  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح و امنیت است
  • کنعانی: ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح، امنیت و مبارزه با تروریسم است
  • ادعای فعالیت نظامی چین در تنگه تایوان پس از پایان سفر بلینکن
  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح است
  • امنیت شغلی کارگران و معلمان باید تأمین شود
  • عمان و امارات خواستار خویشتنداری ایران و اسرائیل شدند