Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش     گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،صادق عباسیان رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف سرپل ذهاب گفت : پلمب این واحد‌ها توسط بازرسان اتاق اصناف با همکاری مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی انتظامی شهرستان سرپل ذهاب در اجرای طرح برخورد با واحد‌های صنفی فاقد پروانه کسب و پایبندی اصناف به قوانین و ضوابط ابلاغی طرح تشدید کنترل و نظارت بر واحد‌های صنفی سطح شهر انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : این واحد‌ها پس از اجرای مراحل قانونی و دریافت پروانه کسب فک پلمب خواهند شد.

رئیس بازرسی اتاق اصناف سرپل ذهاب گفت: واحد‌های صنفی قبل از هرگونه اقدامی برای راه اندازی کسب و کار به اتحادیه‌های مربوطه مراجعه کرده و در صورت واجد شرایط بودن نسبت به دریافت پروانه کسب اقدام نمایند که در غیر این صورت با اعمال قانون، متوجه خساراتی خواهند شد که به عهده خودشان می‌باشد.

عباسیان با بیان اینکه به ۱۲۰ واحد صنفی بدون پروانه در شهرستان سرپل ذهاب اخطار‌های لازم داده شده است، اضافه کرد: از این پس اتاق اصناف با همکاری نیروی انتظامی با جدیت بیشتری در این زمینه وارد عمل می‌شود.

وی عنوان کرد: سه هزار و ۴۰۰ واحد صنفی در ۱۶ اتحادیه صنفی ساماندهی شده در شهرستان سرپل ذهاب فعالیت می‌کنند.

رئیس بازرسی ونظارت اتاق اصناف سرپل ذهاب از مردم خواست، هرگونه تخلف اقتصادی و صنفی مشاهده شده را از طریق شماره ۱۲۴ به اطلاع اداره صنعت، معدن و تجارت یا اتاق اصناف شهرستان برسانند تا نسبت به برخورد با آن‌ها اقدام شود.

 

 

انتهای پیام/د

اجرای طرح برخورد با واحد‌های صنفی فاقد پروانه کسب

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۴۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب کارگاه غیرمجاز تولید فلافل غیربهداشتی در مهرشهر

‌معصومه جودکی در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: یک کارگاه زیرزمینی که به صورت غیرمجاز و در شرایط غیربهداشتی اقدام به تهیه فلافل، ساندویچ و … می‌کرد، توسط کارشناسان بهداشت مرکز بهداشت غرب کرج کشف و پلمب شد.

وی با اشاره به اینکه این واحد محصولات خود را توسط چرخ‌های سیار در منطقه عرضه می‌کرد، عنوان کرد: در بازرسی از این واحد، بیش از ۳۰ کیلوگرم از مواد آماده شده و سبزیجاتی که بدون طی مراحل گندزدایی خرد شده بود، امحا شد.

کد خبر 6097352

دیگر خبرها

  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • پیروزی تیم فوتسال اتاق اصناف برکارگران شهرداری
  • شناسایی واحدهای صنفی فاقد مجوز با الکترونیکی شدن مجوزها
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید فلافل غیربهداشتی در مهرشهر
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • پشت پرده پلمب‌شدن دو طبقه باشگاه استقلال
  • پشت پرده پلمب‌شدن دو طبقه باشگاه استقلال / چرا کسی اجازه ندارد به این طبقات برود؟