Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اکسین خوزستان: در ابتدای جلسه گزارشی از تولید شرکت در خرداد و تیرماه توسط مدیر تولید ارائه شد که مطابق این گزارش درصد تحقق اهداف تولید نسبت به تولید در تیرماه گذشته به ۱۳۹ درصد رسید.

همچنین در این جلسه واحدهای مختلف شرکت گزارشی از عملکرد خود ارائه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اهم مباحثی که در این جلسه بررسی شد بررسی وضعیت پرونده های حقوقی شرکت، پیگیری راه اندازی آزمایشگاه خوردگی، مشکلات حوزه صادرات و تامین، اولویت های خرید قطعات ضروری و ترخیص کالاها، نمایشگاه بومی سازی قطعات، بررسی آماده بکاری خط تولید و تعمیرات و گزارشی از اقدامات صورت گرفته در واحد تحقیق و توسعه بیان شد.

در انتهای این جلسه دکتر یارعلی زاده نائب رئیس هیات با تقدیر از بومی سازی تجهیزات و خدمات بخشی از صرفه جویی ناشی از این اقدامات را قابل تقدیر بیان کرد.

همچنین مهندس ابراهیمی مدیرعامل شرکت با جمع بندی مباحث مطرح شده بر موضوع تحقیق و توسعه و افزایش مشارکت کارکنان در این حوزه تاکید نمود، وی در پایان بر پرداخت همزمان حقوق کارگران پیمانکار با پرداخت حقوق کارکنان شرکت تاکید کرد و به واحدهای ناظر بر پیمانکاران تاکید نمود بر این موضوع نظارت قوی تری داشته باشند.

46

کد خبر 1285303

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فولاد صنعت فولاد استان خوزستان باشگاه پرسپولیس ایالات متحده آمریکا باشگاه استقلال محمدجواد ظریف دونالد ترامپ عربستان سینمای ایران ایران و آمریکا دولت دوازدهم سازمان صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۴۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق ۱۰۳ درصدی تولید در پتروشیمی ایلام

ایسنا/ایلام مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام از تحقق ۱۰۳ درصدی تولید مجتمع پتروشیمی ایلام در فروردین سال ۱۴۰۳خبر داد.

«سیدغلام‌حسن گرشاسبی» با بیان اینکه بر اساس برنامه مصوب سال ۱۴۰۳ میزان تولید فروردین ۷۴ هزار و۲۹۰ تن بود که با همت همکاران این میزان به بیش از ۷۶ هزار و پانصد تن افزایش یافت.

وی افزود: در فروردین سال ۱۴۰۳ نسبت به فروردین سال ۱۴۰۲ تولید در مجتمع پتروشیمی ایلام ۳۵ درصد رشد داشته است.
نایب رئیس هیات مدیره پتروشیمی ایلام با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری به نام «جهش تولید با مشارکت مردم»ادامه داد: در تلاش هستیم در سال ۱۴۰۳ رکورد ۱۰۰ درصد تولید محقق شود.
گرشاسبی خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۲ بیش از ۶۸۰ هزار تن محصول شامل اتیلن، پلی‌اتیلن سنگین، پروپیلن، بنزین پیرولیز، CFO و DMDS CHAVAR65 تولید شده است.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان
  • بازار‌های صادراتی خود را در کشور‌های اروپایی توسعه می‌دهیم
  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است
  • تحقق ۱۰۰ درصدی نوسازی پلاک‌های بافت فرسوده در شرق تهران
  • تحقق ۱۰۳ درصدی تولید در پتروشیمی ایلام
  • الگوی عملیاتی تحقق شعار سال باید منجر به رشد تولید و خلق ثروت شود
  • لزوم ارایه برنامه‌های عملیاتی برای افزایش تولید و ثروت در کردستان
  • پیش‌نیازهای تحقق شعار سال در مناطق آزاد
  • ‌ساختارهای حقوقی و ‌حقیقی در تحقق شعار سال ‌مورد توجه قرار گیرد
  • مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر نقش کلیدی طبقه کارگر در رونق اقتصادی تاکید کرد