Web Analytics Made Easy - Statcounter

عسگری پور گفت: ۸ نفر  در شهرداری شهریار در خصوص پرونده فساد مالی بازداشت شدند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید عسگری پور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار گفت: ۸ نفر  در خصوص پرونده فساد مالی در شهرداری بازداشت شدند.

او با بیان اینکه در این پرونده دو نفر از شهرداران مناطق، معاون شهردار، یک پیمانکار شهرداری، یک عضو شورای شهر، مسئول دفتر شهردار و شهردار شهریار بازداشت شدند، افزود: در این خصوص فرد دیگری نیز روز گذشته بازداشت شد که از کارکنان شهرداری نبوده و فردی بوده که پول‌ها به حساب او واریز می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب شهریار گفت: اقاریر افرادی که بازداشت شده‌اند در پرونده موجود است و وجوه بسیاری را از افرادی که در کار ساخت و ساز هستند، از حیث ارتشاء دریافت کرده‌اند و از رانت‌هایی که داشته‌اند، استفاده کرده‌اند.

عسگری پور تصریح کرد: بیشتر این موارد مربوط به ساخت و ساز‌های غیرمجاز بوده که پرونده آن‌ها در کمیسیون ماده ۱۰۰ مطرح می‌شده و اجازه ساخت و ساز می‌دادند.

او افزود: در خصوص موضوع مناقصه و مزایده نیز بررسی‌ها آغاز شده است تا مشخص شود زد و بندی در این خصوص صورت پذیرفه است یا خیر.

دادستان عمومی و انقلاب شهریار گفت: اقدامات کارشناسی، مالی و حسابرسی و تحقیقات در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد.

منبع: میزان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضاییه دادستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۴۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، مهدی محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، با انتشار اطلاعیه ای از دستگیری عضو شورای شهر باغستان شهریار به اتهام اعمال نفوذ بر خلاف حق و قانون خبر داد و اظهار کرد: تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

دادستان شهریار تاکید کرد برخورد با مظاهر فساد و سوء استفاده از حقوق دولتی از برنامه‌های اصلی دستگاه قضائی بوده و این موضوع با جدیت و اقتدار پیگیری خواهد شد.

شهر باغستان یکی از شهر های هفت گانه شهرستان شهریار است که در شرق این شهرستان واقع شده و دارای جمعیتی بالغ بر ۱۲۰ هزار نفر است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شکایت کارکنان گوگل از اخراج غیرقانونی به‌دلیل اعتراض به همکاری با رژیم صهیونیستی
  • مشکل صدور مجوز ساخت در ۲۸ قطعه از زمین‌های رو به روی شهرک خانقاه برطرف می‌شود
  • اتهام مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد
  • هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل
  • رشد ۴۱ درصدی صدور مجوز صندوق‌های سرمایه‌گذاری در سال گذشته
  • اقدامی غیرقانونی علیه کسب‌وکارهای آنلاین ایرانی/ پای رانت به فضای مجازی کشیده شد!
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • عضو شورای شهر باغستان بازداشت شد
  • بازداشت یک عضو شورای شهر از بخش‌های تابعه شهریار
  • اسرائیل صدور حکم بازداشت نتانیاهو در دیوان بین‌المللی کیفری را جدی می‎‌گیرد