Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، عباسعلی کدخدایی در گفتگو با فارس با اشاره به برگزاری نشست امروز این شورا، گفت: اعضای هیات مرکزی نظارت بر انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری مشخص شدند.

وی اعلام کرد: براساس آراء، آیت الله جنتی، محمدحسن صادقی مقدم،‌ سیامک ره پیک و بنده (کدخدایی) و غلامحسین محسنی اژه ای (خارج از شورا) به عضویت این هیات انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: عباسعلی کدخدایی انتخابات مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۶۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست وفاق برای دور دوم مجلس شورای اسلامی در تهران مشخص شد

حبیب الله بوربور دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره برنامه این حزب برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت:  در مرحله اول انتخابات در لحظات پایانی روز تبلیغات انتخابات لیستی به عنوان دلسوزان انقلاب ارائه دادیم که این اقدام برای آن بود که لیست ائتلاف لیست جامعی نیست و خودمان به عنوان جمعیتی مستقل  می توانیم لیستی ارائه دهیم.

وی درباره لیست مستقل این جمعیت برای دور دوم انتخابات گفت: از آن لیست  ۵ نفر در دور اول به مجلس رفتند و ۱۰ نفر در دور دوم حضور دارند و از لیست‌های دیگر ۶ نفر را انتخاب کردیم و ۱۶ نفر نهایی لیست خودمان را برای دور دوم انتخابات با عنوان جریان وفاق انتخاب کردیم.  

بوربور عنوان کرد: لیست این افراد قطعی شده و تمام موضوعات برای تبلیغات هم نهایی شده است.  

وی تاکید کرد: برای تکمیل لیست افراد حاضر شدند و درخواست هایی برای حضور در لیست نهایی داشتند . با کارشناسی‌هایی که انجام دادیم این لیست ۱۶ نفره را نهایی کردیم.

وی افزود: قواعد و قوانین ما آن بوده که کسانی که مردم به آن‌ها رای بالاتری داندند به احترم این رای در لیست قرار دادیم و ۶ نفر باقی مانده هم بر اساس نیاز کمیسیون‌ها و تخصص و تجربه آن‌ها انتخاب شده اند.  ۱۰ نفر، اما جز افرادی هستند که در لیست دلسوزان انقلااب در دور اول حاضر بودند.

دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی افزود: ما اعتقاد داریم که بالای دو سوم این ۱۶ نفر رای خواهند آورد.

وی درباره مشارکت مردم در دور دوم انتخابات گفت: ۴۵ نفر باید برای مجلس شورای اسلامی انتخاب شوند و برای همین مردم کار آسان تری را نسبت به دور اول انتخاب از میان چندین هزار نفر دارند.

وی اظهار کرد: در تهران ۱۶ نفر باید انتخاب شوند. که اهمیت زیادی دارد. چرا که اصولا نماینده‌های تهران در مجلس بسیار مهم و تاثیرگذار هستند و این تاثیرگذاری باعث می‌شود که در تهران مردم از لیست‌ها و افرادی که می شناسند برای انتخاب نهایی خود استفاده کنند. البته ما سعی کردیم بدون در نظر گرفتن جریاناتی که مربوط به لیست‌های متفاوت است ۱۰ نفر از لیست دلسوزان خود انتخاب کنیم و ۶ نفر هم بر اساس نیاز کمیسیون‌های مجلس و رای آوری احتمالی آن‌ها قرار داددیم تا به رای مردم هم احترام گذاشته باشیم.

با اعلام حبیب الله بوربور اسامی لیست ۱۶ نفره  جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی به عنوان فهرست وفاق به شرح زیر است.  

۱. احمد نادری ۲. ابراهیم عزیزی ۳. سمیه رفیعی ۴. ابوالفضل ظهره وند ۵. حسین نجابت ۶. عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی ۷. زهره سادات لاجوردی ۸. زینب قمصری ۹. علیرضا سلیمی ۱۰. محمد حسین حسین زاده بحرینی ۱۱. حسن خجسته باقر زاده ۱۲. مهدی عسگری ۱۳. مجتبی زارعی ۱۴. علی اصغر پور محمدی  ۱۵. سید نظام الدین موسوی ۱۶. مجتبی رحماندوست 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم در گنبدکاووس
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم؛ گنبدکاووس
  • فهرست وفاق برای دور دوم مجلس شورای اسلامی در تهران مشخص شد
  • تعیین تکلیف طرح ساماندهی به مجلس دوازدهم موکول شد؟
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی
  • هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد
  • مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها مغایر قانون نیست
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند