Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ; سرهنگ رضـاخوارانی در جمع کارکنان انتظامی شهرستان سیروان گفت: آراستگی به فضایل معنوی، اخلاق حسنه و مردم داری از الزمات ماموران نیروی انتظامی است و موفقیت ناجا در سنگر تامین نظم و امنیت جامعه و ارتقاء آرامش عمومی، ریشه در عزت نفس، ولایت پذیری و اخلاص کارکنان دارد که بازتاب آن را می‌توان در کسب رضایتمندی مردم مشاهده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پیشگیری و پیش بینی مدبرانه را رمز موفقیت فرماندهان، مدیران و کارکنان در رونق بخشی سازمانی و فردی عنوان کرد و افزود: باید با آمادگی، نظم و انضباط، احساس مسئولیت و تلاش مضاعف، ضمن به نمایش گذاشتن اقتدار پلیس، در پی ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و جلب رضایتمندی حضرت حق و مردم عزیز کشورمان باشیم.

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت رسیدگی به فضای مجازی اشاره کرد و ادامه داد: فضای سایبر در کنار محاسنی که در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد تهدید و آسیب‌های فراوانی را نیز به دنبال دارد که باید به شدت مراقب تهدیدات موجود در این فضا بودو طبعاًکارکنان ملاحظات حفاظتی را در هنگام استفاده از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی رعایت کنند.

خورانی با تاکید برضرورت آگاهی خانواده‌های کارکنان و نسل جوان در استفاده از فضای مجازی، یادآورشد: آموزش صحیح استفاده از اینترنت و فضای مجازی می‌تواند نسل جوان را از تهدید‌ها و آسیب‌های این حوزه باز دارد و ما باید به عنوان پلیس انقلابی و ولایتمدار تهدیدات دشمن را بخوبی بشناسیم و از از آن‌ها برحذر باشیم.

رئیس پلیس شهرستان سیروان در پایان ضمن تقدیر از زحمات مجموعه انتظامی شهرستان سیروان در راستای برقراری امنیت به کارکنان توصیه کرد که با اهتمام ویژه در راستای استمرار و حفظ امنیت پایدار در جامعه تلاش کنند.

انتهای پیام/ د

عزت نفس و تقویت باور‌های دینی در کارکنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سخن بزرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۶۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!

تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!

دیگر خبرها

  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • تمدید فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون»
  • آموزش حلقه مفقوده حریم خصوصی در اینترنت
  • فرصت ارسال آثار به جشنواره «آسمون» تمدید شد
  • کشور‌های مختلف برای محافظت از کودکان چه کردند؟
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران مهمترین عامل اعتماد به سکو‌های داخلی
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت
  • بازداشت عامل چاقوکشی در ایلام
  • دستگیری عامل چاقوکشی در ایلام
  • امدادرسانی هلال احمر ایلام به ۱۴۰ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی