Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز از ورود یک هزار دستگاه دوچرخه نسل چهار به این کلانشهر خبر داد و گفت: تا اوایل شهریور این دوچرخه‌ها وارد مسیر‌های مربوطه می‌شوند و در اختیار همشهریان قرار خواهند گرفت.

مجتبی زوربخش، برخورداری از سیستم ردیاب جی پی اس و قفل الکترونیک از جمله امکانات دوچرخه‌های ورودی ذکر و افزود: این دوچرخه‌ها از جمله به روزترین دوچرخه‌های مورد استفاده در شهر‌های امروزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر این که مطابق مطالعات انجام گرفته ۲۳۸ کیلومتر مسیر دوچرخه برای شیراز در نظر گرفته شده است، ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی تا سال ۱۴۰۳ شاهد حضور ده هزار دستگاه دوچرخه در سیستم حمل و نقل عمومی غیرموتوری شهر شیراز خواهیم بود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز همچنین از توسعه مسیر‌های دوچرخه تا آمادگی این کلانشهر برای شروع عملیات اجرایی خطوط تراموا و همچنین برنامه ریزی‌های مختلف در حوزه مطالعات حمل و نقل درون شهری خبر داد.

زوربخش در ادامه از آغاز عملیات اجرایی خط یک تراموای شیراز هم خبر داد و گفت: خط یک تراموا در بودجه سال ۹۸ شهرداری از اعتباراولیه‌ای بالغ بر ۱۲ میلیاردتومان برخوردار است و این خط از باسکول نادر به سمت شاهزاده قاسم، حرم مطهر احمدبن موسی شاهچراغ (ع)، میدان شهدا، خیابان ۲۲ بهمن، محور حافظ، خیابان نفت، آرامگاه سعدیه و در نهایت شهرک سعدیه ادامه خواهد داشت.

وی از کلنگ زنی این پروژه تا بهمن ماه سال جاری و آغاز مطالعات خط دو تراموا در شیراز خبر داد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز همچنین از برنامه ریزی شهرداری برای اجرای ۴ محور پیاده راه در شهر خبر داد که دو محور آن تومیل شده و دو محور دیگر نیز در دست اقدام است.

به گفته زوربخش اجرای خطوط بی آرتی در شیراز نیز از جمله سایر اقدامات این سازمان است. نوسازی بیست درصدی ناوگان اتوبوسرانی شیراز، توسعه خطوط مینی بوسرانی و ورود ۵ دستگاه ون ویژه جابجایی معلولان با امکان ورود با ویلچر نیز از جمله سایر اقدامات این سازمان بوده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز همچنین از برنامه‌های ویژه این سازمان در حوزه‌های مختلف مطالعاتی جهت توسعه حمل و نقل پاک و آموزش و فرهنگسازی در این حوزه خبر داد.
انتهای پیام/م

ورود یک‌هزار دستگاه دوچرخه نسل چهار به شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل دوچرخه سواری شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۷۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین اعتبار ویژه برای تکمیل پتروشیمی دهدشت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، محسن منصوری با بیان اینکه این طرح در حال حاضر بیش از ۴۱ درصد پیشرفت کاری دارد افزود: عزم دولت برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام در کشور از جمله پتروشیمی دهدشت جدی است.
عملیات اجرایی پتروشیمی دهدشت در دشت چهار هزار و ۵۰۰ هکتاری کلاچو در پنج کیلومتری دهدشت، در سال ۱۳۸۶ آغاز شد.
پتروشیمی دهدشت در مسیر خط لوله اتیلن غرب (باختر) کشور معروف به پتروشیمی‌های خط دنا قرار دارد.
خط دنا از یک واحد الفین گچساران و چهار واحد تولید پلی اتیلن (HDPE) به نام‎‌های پتروشیمی دهدشت، ممسنی، کازرون و بروجن تشکیل شده است.
نصب ۲ مخزن ۶۴ تنی، انجام ۶۰ هزار تن خاکبرداری و سه هزار و ۸۰۰ متر آرماتور بندی از بخش‌های مهم اجرا شده این طرح است.
۴۰ درصد محصول پتروشیمی دهدشت (پلی‌اتیلن سنگین که آخرین تکنولوژی روز دنیا را دارد) برای بازار داخل و ۶۰ درصد آن برای بازار‌های خارجی و ارزآوری برای کشور پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • پیشگیری از سرقت دوچرخه و موتورسیکلت با ساخت پارکینگ هوشمند
  • محققان: با هوش مصنوعی می‌توان آرتروز را ۸ سال زودتر پیش‌بینی کرد
  • اعلام برنامه مسابقات چهار هفته پایانی لیگ یک فوتبال ایران
  • تامین اعتبار ویژه برای تکمیل پتروشیمی دهدشت
  • سگ گردانی در بوستان‌های کرج ممنوع شود
  • ضرورت توجه به سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی در کنار سلامت جسم
  • سلامت از ارکان اصلی خوشبختی و بهروزی/ خانواده سلامت محور «زندگی زیسته» سالمی دارد
  • سلامت روانی، اخلاقی و اجتماعی از وجوه مهم سلامت
  • از روان تا درمان
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها