Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم آرژانتینی امیدوار است که در فصل جدید بتواند دستاوردی مهم با اینتر کسب کند و بدین منظور آماده است تا برای کمک به تیم نهایت توانش را به کار گیرد.

طرفداری- لائوتارو مارتینز ملقب به ال تورو، می گوید قبل از بازگشت به ایتالیا، چهار یا پنج بار با کونته تماس تلفنی داشته است.

لائوتارو مارتینز، فوروارد آرژانتینی از امروز (چهارشنبه) در تمرینات اینتر حاضر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پس از پایان تمرینات به Inter TV گفت:

واقعا خوشحالم زیرا به تمرینات باز گشته ام. از چند روز تعطیلاتی که داشتم به منظور استراحت کردن استفاده بردم. اکنون اینجا در کنار هم تیمی های خود حضور دارم و برای فصل جدید در حال آماده شدن به بهترین شکل ممکن هستیم. تجربه ام به همراه تیم ملی آرژانتین در کوپا آمریکا؟ تجربه فوق العاده ای بود. به خاطر آنچه از نظر سطح فردی برای من در این تورنومنت رخ داد، خوشحالم اما اکنون فقط روی اینتر متمرکز خواهم شد و تمام توانم را به منظور کمک به این باشگاه خواهم گذاشت. امیدوارم که بتوانیم به دستاورد مهمی در فصل جدید برسیم. آنتونیو کونته و خریدهای جدید؟ اینتر واقعا تبدیل به یک گروه عالی شده است و یک سرمربی عالی نیز اینجا حضور دارد. کونته از بازیکنان انتظار دارد تا سخت کار کنند و این واقعا اهمیت دارد زیرا برای کسب نتایجی مهم، تلاش زیاد لازم است. همه بازیکنان برای دستیابی به اهداف باشگاه آماده اند تمام توان خود را بگذارند. امروز این فرصت را داشتم تا با کونته صحبت کنم اما قبلا نیز، چهار یا پنج بار از طریق تماس تلفنی صحبت کرده بودیم. کونته به شدت روی کارش متمرکز است و من خوشحالم که اینجا در کنار گروهی حضور دارم که می خواهد در طول فصل جدی عملکردی عالی داشته باشد. 

مهاجم جوان نراتزوری در مورد حضور در آخرین بازی اینتر در جام ICC (اینترنشنال چمپیونز کاپ)، که یکشنبه در لندن مقابل تاتنهام برگزار می شود نیز گفت:

مشتاقم که دوباره به زمین بازی بازگردم. می خواهم بازی کنم و ما همگی به شدت در این هفته کار می کنیم و سپس خواهیم دید سرمربی چه تصمیمی در مورد من خواهد گرفت. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۷۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصرتی با تراکتور ادامه می‌دهد

به گزارش “ورزش سه”، دستیار پاکو خمس که در این مدت هدایت تمرینات تیم فوتبال تراکتور را برعهده داشت، در اولین روز حضور حمید مطهری، در تمرین این تیم حاضر شد تا همچنان همکاری خود را با این تیم ادامه دهد.

محمد نصرتی البته فعلا در تمرینات حضور دارد و با توجه به مخالفت باشگاه تراکتور با استعفایش، کار خود را انجام می‌دهد.

این در حالی است که باید دید بعد از حضور یحیی گل‌محمدی او چه سرنوشتی در تیم تراکتور خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • تمرینات روماریو برای بازگشت به فوتبال در 58 سالگی؛ هم تیمی شدن اسطوره برزیلی با پسرش! / فیلم
  • تغییر لیست رئال: بازگشت بلینگام و حذف رودریگو
  • صحبت‌های پدر حسن یزدانی درباره زمان بازگشت او
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات
  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان
  • نصرتی با تراکتور ادامه می‌دهد
  • پیام پا به توپ شد: گرم کردن برای پرسپولیس
  • بازگشت حسن یزدانی در هاله‌ای از ابهام