Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@22:43:08 GMT

بایرن 2 (5)- (6) 2 تاتنهام: اسپرز، فاتح آئودی کاپ

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۰۸۰۲۰

بایرن 2 (5)- (6) 2 تاتنهام: اسپرز، فاتح آئودی کاپ

تاتنهام با پیروزی مقابل بایرن مونیخ در ضربات پنالتی، قهرمان رقابت های چهار جانبه آئودی کاپ شد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مائوریسیو پوچتینو که با پیروزی مقابل رئال مادرید، به فینال این رقابت ها رسیده بودند، بعد از تساوی 2-2 در وقت های قانونی، موفق شدند در ضربات پنالتی میزبان رقابت ها را از پیش رو بردارند و جام قهرمانی را از آن خود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاتنهام بازی را بهتر آغاز کرد اما بعد از سپری شدن دقایق ابتدایی، بازی متعادل تر شد و بازیکنان بایرن پیش کشیدند. با این وجود، در دقیقه 19، این تاتنهام بود که به گل اول رسید. فرار کوین انکودو از سمت راست و ارسال او به دهانه دروازه بایرن را لاملا قطع کرد و با یک ضربه ساده، تاتنهام را پیش انداخت.

حملات دو تیم ادامه پیدا کرد و هر دو موقعیت های خوبی داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و در نهایت این نیمه با همان یک گل به پایان رسید.

هر دو تیم نیمه دوم را با چند تغییر آغاز کردند و نتیجه این تغییرات، گل دوم تاتنهام در دقیقه 59 بود. این بار روی یک حرکت از سمت راست بود که توپ با پاس هری کین به کریستین اریکسن رسید و او هم با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه بایرن فرستاد.

 

 

اما تنها دو دقیقه بعد، بایرن یکی از گل های خورده را جبران کرد. روی پاس عمقی آلفونسو دیویس بود که یان فیته آرپ در موقعیتی تک به تک، توانست دروازه تاتنهام را باز کند.

فشار حملات بایرن بعد از این گل ادامه پیدا کرد و بعد از چند موقعیت خوب، این تیم سرانجام در دقیقه 81 به گل تساوی رسید. پاس عرضی توماس مولر پشت محوطه جریمه به دیویس رسید و بغل پای دیدنی و حساب شده او، نتیجه را 2-2 مساوی کرد.

 

 

تلاش بازیکنان دو تیم برای زدن گل برتری در دقایق پایانی ادامه پیدا کرد اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود.

در ضربات پنالتی، بازیکنان تاتنهام عملکرد بهتری داشتند و توانستند 6-5 به پیروزی برسند. توبی آلدروایرلد، هری کین، سون هیونگ مین، جک رولس، الیور اسکیپ و یافت تانگانیا بازیکنان تاتنهام بودند که ضربات شان را تبدیل به گل کردند و در مقابل، تیاگو آلکانتارا، توماس مولر، رناتو سانچس، روبرت لواندوفسکی، سارپریت سینگ برای بایرن توانستند از روی نقطه پنالتی گلزنی کنند.

ضربات کریستین اریکسن از تاتنهام و داوید آلابا و ژروم بواتنگ از بایرن هم از دست رفت تا در نهایت تاتنهام برنده این ماراتن باشد.

 

بایرن مونیخ تاتنهام

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بایرن مونیخ تاتنهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۸۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل هری کین به رئال مادرید از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-1 رئال مادرید)

گل هری کین به رئال مادرید از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-1 رئال مادرید)

دیگر خبرها

  • گل هری کین به رئال مادرید از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-1 رئال مادرید)
  • شیطنت بن وایت هنگام ضربه پنالتی سون هیونگ مین در دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • جعفری: باختیم، اما برای پورحمیدی خوشحالم
  • پوستکوگلو: بازی‌ها دیگر در استادیوم داوری نمی‌شود!‏
  • پرسپولیس و پارادوکس مدافعان میانی؛ ستاره‌های منجی یا پاشنه آشیل؟
  • گل سون هیونگ مین به آرسنال از روی نقطه پنالتی (تاتنهام 2-3 آرسنال)
  • فقط سه پنالتی زن برای پرسپولیس مانده بود!
  • یک‌چهارم نهایی بعد از 20 سال بدون سرخابی‌ها!
  • برای حذف پرسپولیس کافی است پنالتی تمرین کنید!