Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام حسینعلی قدرتی، دبیر مجمع علمای استان سمنان عصر روز گذشته 9 مرداد در نشست مجمع علمای استان سمنان، در منطقه گردشگری دربند شهرستان مهدی‌شهر که با حضور دبیرکل جامعه روحانیت مبارز برگزار شد، با اشاره به حضور روحانیت استان سمنان در صحنه و عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی گفت: استان سمنان در تقدیم شهدای روحانی به نسبت جمعیت، در رتبه‌های اول کشوری قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: روحانیت این استان به صورت یک پارچه و ولایی و ارزشی و با محوریت آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان، توانسته اند سرباز خوبی برای مقام معظم رهبری و نظام هستند که در این راستا تربیت نیروهایی در طراز ریاست قوه قضائیه، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، امام‌جمعه موقت تهران و نماینده ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی، از افتخارات حوزوی این استان است.

قدرتی با اشاره به نزدیکی ایام عید سعید غدیر خم، یاداور شد: کاروان‌های شادی جشن عید سعید غدیر خم در سمنان نیز راه‌اندازی شده که لازم است تا روحانیت این استان در ترویج و تبلیغ بیش از پیش فرهنگ غدیر و نشر و اشاعه این فرهنگ پیشگام باشند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن شهدای روحانی سمنان رتبه های اول کشوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۹۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر فرهنگ در سفارت ایران در آذربایجان حضور یافت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدمهدی اسماعیلی صبح امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در دومین روز از سفر خود به آذربایجان با حضور در سفارت ایران در باکو با سیدعباس موسوی سفیر جمهوری اسلامی ایران در آذربایجان دیدار و گفت‌وگو کرد.

بحث و بررسی تحولات اخیر رابطه ایران و آذربایجان و اقدامات فرهنگی صورت گرفته و همچنین فضای فرهنگی پیش روی دو کشور از مهم‌ترین محورهای این دیدار بود.

گفتنی است، وزیر فرهنگ بامداد روز گذشته (دوازدهم اردیبهشت) به منظور حضور و سخنرانی در ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی بین‌فرهنگی عازم باکو شد.

اسماعیلی در این مجمع با اشاره به اهداف جمهوری اسلامی ایران در عرصه دیپلماسی فرهنگی، بر نقش سازمان‌ها و مجامع بین‌المللی برای ایجاد صلح پایدار جهانی و رفع منازعات کشورها تاکید کرد.

وی همچنین در حاشیه برگزاری این مجمع با همتای آذربایجانی خود نیز دیدار و گفت‌وگو کرد.

وزیر فرهنگ در این دیدار بر تعاملات فرهنگی طرفین به‌ویژه در حوزه سینمایی تاکید کرد.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902154

دیگر خبرها

  • آذربایجان غربی صاحب رتبه نخست کشوری درتولید آرتمیا
  • مراسم عزاداری امام صادق(ع) و گرامیداشت شهدای طلبه و روحانی ورامین
  • شهدای روحانی الگوی مجاهد تبیین محسوب می‌شوند
  • البرز رتبه دوم کشوری در شاخص‌های بی دردی زایمان طبیعی را کسب کرد
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد
  • استاد دانشگاه سمنان عضو هیات علمی نمونه کشوری شد
  • درخشش گروه سرمایه گذاری غدیر و هلدینگ های زیر مجموعه آن در ششمین نمایشگاه ( ایران اکسپو ۲۰۲۴ )
  • وزیر فرهنگ در سفارت ایران در آذربایجان حضور یافت
  • علمای دینی در کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش موثری دارند
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای گمنام دانشگاه فرهنگیان مشهد