Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@21:42:14 GMT

جایگاه قهرمانی بیلیارد مورد غفلت قرار گرفته است

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۰۹۶۰۷

جایگاه قهرمانی بیلیارد مورد غفلت قرار گرفته است

محسن جهانشیر روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از برگزاری دور مقدماتی مسابقات رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد در رشته "ناین بال" به میزبانی همدان اظهار داشت: دیدگاه اغلب ورزش دوستان به بیلیارد رشته ای تفریحی است و در معرفی آن غافل هستیم.

وی بیان کرد: باید جنبه های ورزشی بولینگ و بیلیارد فراتر از نگاه تفریحی به آن نزد مردم به خوبی شناخته شود و در کنار غنی سازی اوقات فراغت، به صورت حرفه ای ترویج یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانشیر افزود: بیلیارد ورزشی فکری و اصولی است و نیاز به مدیریت زمان و انرژی دارد که می‌تواند برای نوجوانان و جوانان بسیار مفید و سرگرم کننده باشد.

وی با اشاره به استقبال بخش خصوصی از این ورزش گفت: بخش خصوصی در توسعه رشته های بولینگ و بیلیارد سرمایه گذاری بسیار خوبی داشته به طوری که امروزه مراکز دولتی توان رقابت با بخش خصوصی در این حوزه را ندارند.

دور مقدماتی مسابقات رنکینگ کشوری پاکت بیلیارد در رشته "ناین بال" هم اکنون به میزبانی همدان در جریان است.

۷۵۲۰/۲۰۹۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیلیارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۰۹۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در بازی هفته سی و یکم لیگ فرانسه به مصاف لوهاور رفت و با نتیجه 3-3 به تساوی دست پیدا کرد.

پی‌اس‌جی در صورت برد در بازی امشب فاصله امتیازی با موناکو رده دومی را افزایش می‌داد و به قهرمانی زودهنگام دست پیدا می‌کرد.

با این تساوی قهرمانی پاری سن ژرمن حداقل برای یک هفته به تاخیر افتاده و لوئیس انریکه امیدوار است تیمش قهرمانی در لیگ فرانسه را قطعی کند.

پی‌اس‌جی اکنون 70 امتیازی است و موناکو 58 امتیاز به دست آورده است. اکنون تنها یک امتیاز دیگر می‌تواند قهرمانی آن‌ها قطعی کند و حتی اگر موناکو فرداشب نتواند لیون را شکست دهد، قهرمانی تیم انریکه را قطعی می‌کند.

لوئیس انریکه درمورد تساوی در بازی امشب گفت:"در این نوع مسابقات هیجان زیادی وجود دارد، اتفاقات زیادی می‌افتد، ما سه گل مقابل تیمی دریافت کردیم که بسیار کارآمد بود. در این مسابقه تحت فشار بودیم. هواداران از این نوع بازی‌ها رضایت دارند."

عملکرد تیم؟

ما چند اشتباه مرتکب شدیم اما موقعیت‌های زیادی داشتیم، تلاش زیادی کردیم، بازی را به خوبی تمام کردیم. می‌‌توان گفت که تقریباً قهرمان هستیم حتی اگر از نظر امتیازات هنوز به این نتیجه نرسیده باشیم.

احساس قهرمانی زودهنگام؟

ما از اینکه زودتر از موعد قهرمان شدیم، خوشحالیم. معتقدم زمانی که یک مربی بتواند قدرت خود، میل به جنگیدن و این واقعیت را که هرگز تسلیم نمی‌شود، به بازیکنانش منتقل کند، تیم بسیار خوبی شکل می‌دهد.

دیگر خبرها

  • حسن زاده: قهرمانی برای مردم است/ تایلند تیم خوبی بود
  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم
  • عشق الخاندرو گارناچو به کریستیانو رونالدو، حتی هنگام بیلیارد بازی کردن! / عکس
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • جایگاه شایسته اردبیل در کشتی فرنگی احیا شود
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • قاسمپور: با این واگذاری فصل آینده قرارداد بازیکنان ۴۰-۵۰ میلیارد است/مگر فولاد خوزستان کم هزینه کرده که اینجای جدول است؟