Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا ، بنا به اعلام اداره کل هواشناسی استان مازندران به دلیل عبور جریان جنوبی که جریان هوای خشک و گرم است دمای هوای استان افزایش یافت به طوریکه روز گذشته بیشینه دمای هوای استان به حدود ۳۹ درجه سانتی گراد رسید و این شرایط گرم برای امروز پنج شنبه نیز ادامه یافت. 

اکثر شهرنشینان استان مازندران خود و یا دیگر اعضای خانواده هایشان در مناطق ییلاقی و پایِ کوه خانه‌هایی دارند که اکثر مواقع بویژه فصول سرد سال به دلیل بارش برف  خالی از سکنه است و این منازل فصلی غالبا در فصول گرم سال پرطرفدار می‌شود و به عنوان مقصدی برای فرار مازنی ها از گرما می باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس پلیس راه استان مازندران روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: همواره در فصول گرم سال ترافیک در جاده‌های مازندران در تعطیلات بویژه در تعطیلات تابستانی پرحجم و سنگین است. 

سرهنگ علیرضا قدمی افزود: در فصول گرم سال ترافیک بیشتر در هر دو مسیر یعنی هم ورودی و خروجی استان مازندران وجود دارد.

وی دسترسی به مناطق ییلاقی که غالبا در مسیر جاده‌های هراز ، سوادکوه و کندوان قرار دارد را علت اصلی ترافیک در هر دو لاین عنوان کرد و ادامه داد : مردم بومی استان برای رسیدن به مناطق ییلاقی خود غالبا مجبورند تعطیلات اخر هفته خود را ساعتها پشت ترافیک صرف بکنند.

 رئیس پلیس راه مازندران همچنین کم عرض بودن جاده‌های دسترسی به مناطق ییلاقی راعلت دیگر ترافیک سنگین در این مسیرها دانست و در خصوص وضعیت ترافیک امروز در جاده های مازندران گفت: هم اکنون ترافیک در محور هراز در محدوده سه راهی چلاو به پیچ بلم از سمت شمال به جنوب سنگین است . 

سرهنگ قدمی افزود: همچنین ترافیک در محدوده پلور و بایجان در هر دو لاین پرحجم اما روان است. 

وی از این منطقه به عنوان یکی از مناطق ییلاقی پرتردد استان مازندران نام برد و ادامه داد : غالبا در اواخر هفته ترافیک این مسیر پرحجم و سنگین است .

به گفته رئیس پلیس راه مازندران همچنین ترافیک در محور سوادکوه دیگر جاده‌ای که مناطق ییلاقی در آن قرار دارد را پرحجم اما روان ذکر کرد.

همچنین بنا به گزارش مرکز مدیریت راههای استان مازندران در حال حاضر ترافیک در محور کندوان در محدوده پل زنگوله نیم سنگین و همچنین جاده کیاسر و کناره عادی و روان است. 

استان مازندران حدود ۱۱ هزار کیلومتر جاده دارد .

۲۰۹۶   /۱۸۹۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: راهداری مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۰۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از ترافیک نیمه شب جاده شمالی خبرساز شد

به گزارش خبرآنلاین از کانال چند ثانیه، عکسی از ترافیک سنگین جاده هراز در مسیر جنوب به شمال، محدوده آب‌اسک، گویای سنگینی ترافیک امشب است.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901946

دیگر خبرها

  • عکسی از ترافیک سنگین دیشب جاده شمال
  • بارش باران در جاده‌های ۲۰ استان | ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به شمال
  • بارش باران در جاده‌های ۲۰ استان/ ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به شمال
  • عکسی از ترافیک نیمه شب جاده شمالی خبرساز شد
  • کوچ بهاره عشایر در خراسان شمالی آغاز شد
  • آغاز کوچ بهاره عشایر خراسان شمالی به مناطق ییلاقی
  • مصوبات شورای ترافیک شهرستان هرسین لازم الاجرا و الزام آور است
  • مناطق ییلاقی و قشلاقی مستعد لرستان شناسایی شده است
  • ترافیک سنگین و پرحجم در آزادراه‌های البرز
  • اطلاعیه قطعی گاز در برخی از مناطق برخوار و کاشان