Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@13:08:49 GMT

واکنش باشگاه استقلال به دو خرید خارجی

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۱۰۹۳۲

واکنش باشگاه استقلال به دو خرید خارجی

در واکنش به اخباری که رسانه های ایتالیایی از اضافه شدن دو بازیکن خارجی به جمع شاگردان استراماچونی منتشر کردند باشگاه استقلال مدعی شد خبرهای رسمی را اعلام خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، چند روز بعد از ادعای امیرحسین فتحی پیرامون انتشار اخبار خوش از نقل و انتقالات در استقلال، گمانه زنی ها در خصوص عقد قرارداد با دو ستاره خارجی اوج گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین رسانه های اروپایی از جمله ایتالیایی نیز به این ماجرا دامن زدند و با انتشار برخی اسامی از حضور آنها در یک قدمی پیوستن به شاگردان استراماچونی خبر دادند.


بنا بر ادعای سایت alfredupedulla؛ بوکاری درامه مدافع چپ 34 ساله سنگالی که سابقه حضور در تیم های کیه‌وو، آتالانتا و اسپال را در سری آ ایتالیا دارد جدیدترین نام برای کوچ به فوتبال ایران و پیوستن به شیخ دیاباته است که آخرین اخبار حکایت از توافق او با استقلال دارد. درامه که سابقه درخشانی در سری A ایتالیا دارد نامش بعد از پوکارلی هافبک 30 ساله ایتالیایی سر زبان ها افتاد تا سیل بازیکنان شاغل در سری A به سمت استقلال ادامه داشته باشد.


در واکنش به این اخبار و شایعات که بازتاب گسترده ای در سطح رسانه ای و فضای مجازی داشت باشگاه استقلال در اطلاعیه ای رسمی اعلام کرد مذاکرات با گزینه های مد نظر مربی ایتالیایی ادامه دارد و به محض نهایی شدن اطلاع رسانی لازم را انجام خواهد داد از همین رو اخبار منتشر شده در این مورد در حال حاضر تنها گمانه زنی رسانه هاست.

استقلال تهران نقل و انتقالات 1398

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران نقل و انتقالات 1398

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۰۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوستاوو بلانکو و ماشاریپوف، بال های پرواز استقلال؛ آن ها ناامیدتان نمی کنند!

خارجی های استقلال درخشیدند تا آبی ها صدر را از دست ندهند.

طرفداری | استقلال با کمک خارجی هایش به پیروزی مهمی رسید.

استقلال امشب به مصاف ذوب آهن رفت و در نهایت موفق شد این تیم را با نتیجه 2-1 شکست بدهد. این اتفاق در حالی رخ داد که آبی پوشان با یک گل از ذوب آهن عقب بودند اما در نیمه دوم کامبک زدند.

در بازی که به نظر گره خورده می آمد، استقلال دو بار با کمک خارجی هایش به گل های مهمی رسید. گل اول را ماشاریپوف با یک شلیک مهار نشدنی ثبت کرد، گل زیر طاقی که مهارش برای محسن فروزان محال بود.

در حالی که آبی پوشان خودشان را برای از دست دادن صدر جدول آماده می کردند و بلانکو هم در این مسابقه عملکرد خوبی نداشت، ناگهان یک موشک از سوی در دقایق پایانی باعث شد ورزشگاه آزادی منفجر شود.

گوستاوو بلانکو هرچند عملکرد خوبی در این مسابقه نداشت اما بار دیگر طرفداران را ناامید نکرد و با یک ضربه دیدنی، صدر را به استقلال هدیه کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • کابک نکونام با خارجی‌ها
  • احیای استقلال بعد از دو سکته ناقص/ خارجی‌ها صدر را آبی نگه داشتند
  • گوستاوو بلانکو و ماشاریپوف، بال های پرواز استقلال؛ آن ها ناامیدتان نمی کنند!
  • گمانه‌زنی کارشناسان ایتالیایی درباره اخراج آلگری از یوونتوس
  • واکنش گل محمدی به یک خبر: بحث تعهد در میان نیست/لطفا گمانه زنی نکنید
  • واکنش حماس به جنگ اشغالگران علیه خبرنگاران و رسانه‌ها
  • اولین واکنش رسمی به خرید پرسپولیس توسط بانک شهر
  • بیش از دو میلیارد یورو خرید خارجی در شهرداری/ مافیای خودرو نداریم
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • اوج گیری انتقادات از اسرائیل در واکنش به بسته شدن دفتر الجزیره