Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی امروز به همراه همراه تعدادی از اعضای هیئت دولت سفری یک روزه به تبریز داشت.

رئیس جمهور  در آیین افتتاح بخش گاز نیروگاه سیکل ترکیبی هریس و آغاز عملیات اجرایی نیروگاه سیکل ترکیبی سهند بناب به تحریم ظریف از سوی آمریکا اشاره کرد و گفت: هرروز می گویند آماده مذاکره بدون پیش شرط با ایران هستند اما وزیر خارجه اش را تحریم می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اهم اظهارات رئیس دولت دوازدهم را بخوانید؛

*این اقدام نشان می دهد دشمنان آنقدر عاجز شده اند که فرصت تفکر ندارند.

*اگر می خواهند مذاکره کننده جز وزارت خارجه مگر راه دیگری هست؟ او رییس دستگاه سیاست خارجی است.

*تمام ارکان کاخ سفید از مصاحبه های ظریف می لرزد.

*قدرت وزیر خارجه، رییس جمهور و رهبر معظم انقلاب ما از کجاست؟ قدرت ما از مردم است.

*ادعای ابرقدرتی دارند اما از منطق و مصاحبه یک دیپلمات شجاع و مقتدر مثل ظریف می‌ترسند.

*بسیار روز خوبی برای من و هیات دولت و مردم آذربایجان‌شرقی و شهرستان هریس است که قدم دیگری برای رونق اقتصادی کشور و رشد اقتصادی بر می‌داریم. 

*در ظرف چند سال این نیروگاه شروع شده و تا سال ۹۸ به اتمام رسیده است باعث خرسندی است، این نیروگاه که در این چند سال توانسته قدم بسیار بزرگی را بردارند برای همه ما مایه مباهات است. 

*طرح‌های زیربنایی برای تحولات اجتماعی، اقتصادی بسیار حائز اهمیت است، معمولا این نعمت‌ها در زمانی که انسان می‌تواند به خوبی و راحتی استفاده کند اصل نعمت یادش می‌رود و شبیه ماهی که در آب است و آب را فراموش می‌کند. 

* اگر خدایی ناکرده قطعی برق در بیمارستان داشته باشیم یا مواد ضروری تولید شده به علت برق تولید نشود بهتر احساس می‌شود که این خدمات اجتماعی چقدر ضرورت دارد.

*همین آماری که وزیر نیرو به آن اشاره کرد که در آغاز پیروزی انقلاب اسلامی مقدار برق کشور ۷ هزار مگاوات بوده و در آغاز دولت تدبیر و امید ۶۹ هزار مگاوات بوده و امروز که در خدمت شما هستیم 81 هزار و 700 مگاوات است که این به معنای یک رشد بسیار چشمگیر در زمینه سرمایه‌گذاری و تولید در زمینه انرژی است. 

*ورود به تکنولوژی مدرن برای بالا بردن راندمان یک ظرفیت بزرگ است،  راندمان ۵۸ درصد یک راندمان بزرگی بوده و تحولی بسیار بزرگ است که بتوان از نیروگاه‌ها استفاده کرد. 

*هر افتتاحی یک نوع فتح و سرآغاز یک موفقیت برای رشد اجتماعی و اقتصادی است، در سال جدید در هر ماه شاهد یک افتتاح در زمینه آب و برق بودیم و امروز نیز چنین است.

این خبر درحال تکمیل است...

2727

کد خبر 1285508

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حسن روحانی محمدجواد ظریف ایران و آمریکا ایالات متحده آمریکا باشگاه استقلال محمدجواد ظریف باشگاه پرسپولیس ایران و آمریکا فوتبال اروپا دونالد ترامپ حذف صفر از پول ملی بازار طلا و ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۱۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ایران در بریکس تاکنون مثمرثمر بوده است

شهریار حیدری ؛ نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با پارس نیوز، اظهار داشت: پیمان بریکس، پیمان فرامنطقه‌ای است و جمع کشورهای عضو در این گروه صاحب قدرت‌های ژئوپلیتیک و اقتصادی هستند. آمریکا برای همه کشورهای قدرتمند در قاره‌های مختلف، در مواقعی از تهدیدات به عنوان یک ابزار برای تحریم، تنش و برخورد علیه کشورهای مختلف استفاده می‌کند.

وی با بیان اینکه کشورهای قدرتمند برای مقابله با تهدیدات آمریکا به سمت تشکیل پیمان‌های جدید می‌روند، ادامه داد: چندین پیمان از قبیل شانگهای، بریکس و .. شکل گرفته و در آینده نیز احتمال شکل گرفتن پیمان‌های کوچکتر نیز وجود دارد که هدف از تشکیل این پیمان‌ها ، جلوگیری از شکنندگی در مقابل تهدیدات آمریکا و غرب است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: با توجه به قرار داشتن کشور در شرایط تحریم، عضویت جمهوری اسلامی ایران در پیمان بریکس که با رایزنی دولت و وزارت خارجه انجام شد، دستاوردهایی از قبیل تولید قدرت جدید در منطقه، تقویت روابط اقتصادی، دور زدن تحریم‌ها و کمرنگ شدن  و جلوگیری از اثرات تحریم‌ها را به دنبال خواهد داشت.

حیدری در خصوص اثرگذاری تعاملات پارلمانی پیمان بریکس بر روابط دولت‌ها نیز بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره بر تقویت روابط اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی با کشورهای مختلفی که حاضر به ارتباط دیپلماسی با کشورمان هستند، تأکید دارد. البته هرگونه پیوستن به پیمان‌های بین‌المللی، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای و همچنین توافق با کشورهای دیگر نیز نیازمند تأیید مجلس است.

دیگر خبرها

  • اولین واکنش دولت رئیسی به ضرب الاجل اقتصادی قالیباف
  • تعریف دولتمردان برجام از خود به خاطر نابودی یک دهه فرصت رشد اقتصادی!
  • وزیرخارجه پاکستان: سفر رئیسی حائز اهمیت است/تحریم‌های آمریکا اهمیتی ندارد
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا در انتشار گزارش موهوم وضعیت حقوق بشر
  • جنجالی که نماینده مشهد درباره «بمب اتم» برپا کرد؛ کریمی قدوسی کیست؟
  • حضور ایران در بریکس تاکنون مثمرثمر بوده است
  • واکنش سخنگوی دولت به افتتاح ابرپروژه سد و نیروگاه ایرانی‎ساز در سریلانکا
  • واکنش هرتزوگ با تحریم گردانی در ارتش رژیم صهیونیستی توسط واشنگتن
  • واکنش ایران به ادعای آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی درباره فعالیت‌های سایبری
  • واکنش آمریکا به ادعای مذاکرات مستقیم با ایران/ اعلام تحریم های جدید آمریکا علیه ایران/ سفر هیات اقتصادی کره شمالی به ایران/ تصویب بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان در سنای آمریکا