Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@01:45:17 GMT

دانش‌آموزان خلخالی در مسابقات ورزشی استانی درخشیدند

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۱۱۲۷۸

دانش‌آموزان خلخالی در مسابقات ورزشی استانی درخشیدند

به گزارش ایرنا ، سخاوت بیرامی روز پنجشنبه در آئین تجلیل از دانش‌آموزان و معلمان مدال‌آور مسابقات ورزشی افزود: کسب چند عنوان برتر در عرصه جشنواره الگوهای برتر تدریس دبیران تربیت بدنی توسط دبیران ورزش ، رتبه برتر رقابت‌های علمی و تخصصی دبیران ورزش ،کسب عناوین برتر مسابقات رشته‌های مختلف ورزشی در مسابقات و المپیاد ورزشی دانش‌آموزان استان توسط دانش‌آموزان خلخال از جمله موفقیت‌های کسب شده توسط فرهنگیان و دانش‌آموزان این منطقه در سطح استانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در این دوره از مسابقات ورزشی دانش‌آموزان شرکت کننده منطقه خلخال موفق به کسب ۴۵ عنوان و مقام برتر استانی در رشته‌های آمادگی جسمانی ،بدمینتون ،تنیس روی میز و فوتسال شدند که از بین این نفرات ۱۱ نفر در رقابت‌های کشوری حضور خواهند یافت.

او همچنین از راهیابی چهار نفر از همکاران فرهنگی این منطقه به رقابت‌های کشوری علمی و تخصصی تربیت بدنی خبر داد و افزود: رقابت‌های علمی و تخصصی دبیران تربیت بدنی هر سال با حضور همکاران تربیت بدنی تمام مناطق استان به ۲ صورت نظری و عملی در مرکز استان اردبیل برگزار می‌شود.

وی گفت: در این رقابت‌ها، دبیران تربیت بدنی منطقه خلخال عملکرد درخشانی داشتند و در مرحله استانی علاوه بر کسب عناوین برتر در رشته‌های مختلف، جواز حضور در رقابت‌های کشوری را بدست آوردند.

وی افزود: در میان شرکت‌کنندگان در مرحله استانی در دوره متوسط دوم نظری ۳۳ نفر رتبه نخست ،۱۶ نفر رتبه دوم و ۱۴ نفر رتبه سوم، در دوره متوسطه اول پنج نفر رتبه نخست ،سه نفر رتبه دوم و ۶ نفر رتبه سوم، در گروه فنی و حرفه‌ای و کار و دانش هشت نفر رتبه نخست، پنج نفر رتبه دوم و سه نفر رتبه سوم را کسب کردند.

در این مراسم از ۷۶ دانش‌آموز و معلم مدال‌آور مسابقات ورزشی استان با اهدای لوح سپاس و جوایزی تجلیل شد.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

۷۱۱۹/۶۰۱۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلخال آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۱۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان  پنجمین طرح ورزشی از مجموعه طرح‌های شهید سلیمانی در گنبدکاووس شامل یک زمین چمن مصنوعی افتتاح و سرانه‌ی ورزشی دانش آموزان این شهرستان از ۲۷ سانتی‌متر مربع به ۳۵ سانی متر مربع افزایش یافت.

غنی پور مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس می گوید : این زمین چمن با همکاری شهرداری شهرستان ۱۶۰۰ متر زیرسازی شده است و ۲۰۰ میلیون تومان برای بتن ریزی این مجموعه و ۶۰۰ میلیون تومان هم برای خرید و نصب چمن‌های مصنوعی هزینه کردیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • تقدیر از دانش آموزان بر‌تر مساباقات قرآنی و ورزشی
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه