Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمدی‌ مقدم از راه یابی هفت نفر از برگزیدگان دبیرستان علوم و معارف شهرکرد به مسابقات کشوری «قرآن، عترت و نماز» خبر داد و گفت: این مسابقات در ۲ بخش آوایی و پژوهشی برگزار می شود.

«غلام عباس احمدی‌ مقدم» امروز (پنج شنبه ۱۰ مرداد) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: مسابقات کشوری «قرآن، عترت و نماز» در ۲ استان مشهد و زنجان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون پرورشی دبیرستان علوم و معارف شهرکرد افزود: دبیرستان علوم و معارف شهرکرد هرساله مسابقات قرآنی را با حضور دانش آموزان برگزار می شود.

 

وی در ادامه بابیان اینکه امسال در مسابقات قرآنی ۱۵۰ نفر از دانش آموزان در مرحله استانی شرکت کردند ابراز کرد: از این تعداد ۴۴ نفر به آموزش و پرورش ناحیه یک استان معرفی شدند.

 

احمدی ‌مقدم تصریح کرد: از بین ۴۴ نفر معرفی شده به آموزش و پرورش ناحیه یک استان هفت برگزیده شدند و به مسابقات کشوری راه یافتند.

 

این مقام مسئول یاد آور شد: مسابقات کشوری «قرآن، عترت و نماز» در ۲ بخش آوایی و پژوهشی برگزار می شود.

 

معاون پرورشی دبیرستان علوم و معارف شهرکرد از هفت نفر راه یافته به مسابقات کشوری ۲ نفر در بخش آوایی، ۲ نفر در رشته احکام، یک نفر در رشته نهج‌البلاغه و ۲ نفر در رشته مداحی شرکت کردند.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس روزنامه اوقات فراغت روزنامه ها اردبیل خراسان جنوبي مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد بیرجند قرآن عترت و نماز علوم و معارف دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۱۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها

 

 در سطح کشور مسابقات زیادی برای کسانی که همنشین و مانوس با قرآن هستند، برگزار می‌شود. در تلویزیون مسابقه قرآنی که فضای جذابی داشته باشد و اختصاص به حافظان قرآن داشته باشد، نداریم. برنامه مسابقه قرآنی‌ها کاری از شبکه قرآن و معارف و مرکز هنری رسانه‌ای نهضت در ۲۵ قسمت ۳۵ دقیقه‌ای تولید شد. از ویژگی‌های مهم برنامه می‌توان به مجری و تیم سردبیری اشاره کرد. اتاق فکر از نویسنده تا تیم سردبیری از حافظان قرآن کریم بودند. در واقع حافظان قرآن در تمام ارکان تولید «مسابقه قرآنی‌ها» نقش داشتند.

 طبیعتا ماجرای «محفل» با «مسابقه قرآنی‌ها» متفاوت است. «محفل» روایت فعالین و قاریان قرآنی است، اما در «مسابقه قرآنی‌ها» دو گروه چهار نفره مقابل هم قرار می‌گیرند، که قدرت حافظه و میزان حفظ قرآن را با سوالات طراحی شده به چالش می‌کشند. در نهایت یک گروه برنده می‌شود و کمک هزینه مشهد به گروه برگزیده اهدا می‌شود.

در ادامه قاری بین المللی، حسنین الحلو، میزبان برنامه قرآنی محفل در یک ویدیویی همراه با مجری توانمند برنامه از مردم و مخاطبان تلویزیون دعوت کرد تا این برنامه مسابقه قرآنی را تماشا کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

علاقه‌مندان می‌توانند برنامه مسابقه قرآنی‌ها را روز‌های فرد ساعت ۲۲:۱۵ از قاب شبکه قرآن و معارف اسلامی به تماشا بنشینند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • (تصاویر) برگزاری نماز جماعت پشت سر محمود احمدی‌نژاد!
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد برگزار می‌شود
  • رشد ۲۰ درصدی ثبت نام قرآن آموزان البرزی در سامانه حمد
  • تجلیل از برگزیدگان المپیاد زبان فارسی دانش آموزان لبنانی
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا
  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • دعوت میزبان برنامه محفل برای تماشای مسابقه قرآنی‌ها