Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@23:46:07 GMT

راه اندازی انجمن قصه‌گویی در استان سمنان

تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۶۱۲۲۶۰

راه اندازی انجمن قصه‌گویی در استان سمنان

خدابخشی از راه اندازی انجمن قصه‌گویی مربیان و اعضای کانون در آستانه‌ بیست‌ و دومین جشنواره‌ی بین‌المللی قصه‌گویی خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «نبی‌الله خدابخشی» در نشست اعضای دبیرخانه‌ی استانی بیست‌ و دومین جشنواره‌ بین‌المللی قصه‌گویی سمنان با اشاره به راه اندازی انجمن قصه‌گویی در استان سمنان گفت: برای راه‌اندازی انجمن قصه‌گویی با حضور مربیان و اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری برنامه‌ریزی خوبی صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان به دعوت انجمن قصه‌گویی ازعلاقه‌مندان به قصه و قصه‌گویی و استادان و مدرسان برجسته این حوزه اشاره داشت وافزود: برای حضور پرشور علاقه‌مندان به این حوزه نیز برنامه‌ریزی‌شده است.

 

وی گفت: اجرای منظم و دقیق برنامه‌ها در راستای اهداف این جشنواره و همچنین برگزاری جشن‌های کتابخانه‌ای و استانی درخور شأن شرکت‌کنندگان و قصه‌گویان، اهدافی است که کانون پرورش فکری استان سمنان دنبال می‌کند.

 

خدابخشی تصریح کرد:تدوین تقویم زمانی برای تبیین و ترویج روش‌های نوین در اجرای قصه و مشارکت مردم و ترویج فرهنگ قصه‌گویی به‌عنوان یک ابزار ارتباطی و فرهنگ‌ساز در جامعه، نیازمند برنامه‌ریزی دقیق است.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان همچنین از برگزاری بیست‌ و دومین جشنواره‌ بین‌المللی قصه‌گویی در کانون پرورش فکری باهدف توسعه و ترویج فرهنگ قصه‌گویی، ایجاد زمینه برای ارتقای دانش نظری و تبادل تجربیات مفید و مؤثر میان قصه‌گویان ایرانی و خارجی، کارشناسان و استادان حوزه‌ی قصه و قصه‌گویی، احیای سنت قصه‌گویی با حضور اقشار مختلف مردم و قصه‌گویان خبردادوافزود: این جشنواره در رده دختران و پسران ۱۲ تا ۱۸ سال، زنان و مردان ۱۸ سال به بالا، مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها، برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش قصه‌گویی صحنه‌ای و قصه‌گویی ۹۰ ثانیه‌ای برگزارمی شود اضافه کرد: علاقه‌مندان در بخش صحنه‌ای تا ۱۷ شهریور و بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای تا ۱۰ مهر ۹۸ فرصت دارند فیلم‌های قصه‌گویی خود را در پایگاه جشنواره بارگذاری کنند.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد روزنامه مجلس روزنامه ها بیرجند مسجد خبرگزاری شبستان حج کانون های مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۲۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره سرود امید فردا در شاهرود

سید محمد موسوی مدیر آموزش و پرورش شاهرود گفت: در این جشنواره در مقطع متوسطه ۴۰۰ دانش آموز در قالب ۲۰ تیم و در مقطع ابتدایی هزار دانش آموز در قالب ۴۰ گروه با هم رقابت کردند.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی و کمک به شکوفایی استعداد دانش آموزان عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • اعزام ۲۵۰۰ لرستانی به مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره)
  • راهیابی نوجوان سمنانی به جمع استعدادهای نویسندگی کشور
  • کانون ایلام جزء کانون‌های پیشرو کشور است
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان
  • برگزاری جشنواره سرود امید فردا در شاهرود
  • نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند
  • خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران