Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای اقدام از سر ضعف، زبونی و غیرقانونی دولت آمریکا در قرار دادن نام وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در لیست تحریم های این کشور را محکوم کرد. ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸ سیاسی نظامی | دفاعی | امنیتی نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، ستادکل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای اقدام از سر ضعف، زبونی و غیرقانونی دولت آمریکا در قرار دادن نام وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در لیست تحریم های این کشور را محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحانی: از منطق ظریف می‌ترسند/ روند تورم کاهشی است/ دشمن از تحریم‌ها پشیمان می‌شودظریف: آیا مردم آمریکا برای شنیدن صدای من به مجوز خزانه داری آمریکا نیاز دارند؟

در این بیانیه آمده است: دولت استکباری آمریکا در ادامه اقدامات قانون شکنانه و مغایر با قواعد بین المللی، به زعم خود برای اعمال فشار بیشتر به جمهوری اسلامی ایران و جبران شکست های پی در پی خود در جهان و منطقه دست به این اقدام غیر دیپلماتیک و از سر استیصال زده است.

در این بیانیه تصریح شده است: ایالات متحده آمریکا که این روزها بیش از هر زمانی در منطقه و جهان تحقیر و منزوی شده و اعتبار خود را حتی نزد متحدانش از دست رفته می بیند به برخی رفتارها و اقدامات ماجراجویانه روی آورده است که نتیجه ای جز شکست در پی نخواهد داشت و ادعاهای دروغین و فریبکارانه حاکمان این کشور و نشان دادن چهره طرفدار گفتگو و مذاکره را بیش از پیش برملا ساخت. آمریکا طی ماه های اخیر تلاش کرده است که با همراه کردن کشورهای همسو با ایجاد ائتلاف دریایی در تنگه هرمز و خلیج فارس امنیت این آبراه بین المللی را همچون گذشته به مخاطره بیاندازد، اما مخالفت پیدا و پنهان دولت های اروپایی و منطقه سران کاخ سفید را عصبانی کرده است.

این بیانیه در پایان با تاکید بر اینکه دولت آمریکا نشان داده است از هیچ منطق و اصولی در روابط دیپلماتیک بهره نمی برد و سیاستمداران کاخ سفید از کمترین هوش سیاسی برخوردار نیستند، تصریح کرده است: اقدام اخیر آنها در تحریم رئیس دستگاه سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران هیچ تاثیری نخواهد داشت و آنها در این مسیر هم تنها خواهند ماند و ایران اسلامی سیاست های هوشمندانه خود را با اقتدار بر سه اصل عزت، حکمت و مصلحت دنبال خواهد کرد.

انتهای پیام/

R1536/P/S1,11/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ظریف ستاد کل نیروهای مسلح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ظریف ستاد کل نیروهای مسلح ظریف ستاد کل نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۲۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار سفیر ایران در روسیه با امیرعبداللهیان

کاظم جلالی سفیر جمهوری اسلامی ایران در فدراسیون روسیه با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سفیر کشورمان در این دیدار  گزارشی از آخرین وضعیت محل ماموریت خود روابط دو کشور ایران و روسبه ارایه کرد.

جلالی با اشاره به  گسترش روابط اقتصادی دو کشور، بر فراهم آمدن زیر ساخت های تعاملات تجاری از جمله موضوع ترانزیت  گمرک و مسایل پولی و بانکی تاکید کرد.

همچنین در این دیدار آخرین وضعیت موافقت نامه جامع دو کشور مورد برسی قرار گرفت.

 وزیر امور خارجه در این دیداد با توجه به رویکردهای مشترک دو کشور ایران و روسیه در بسیاری از مسایل بین المللی و منطقه ای، بر لزوم تلاش برای ارتقای بیش از پیش روابط دو کشور در حوزه های مختلف بویژه در زمین اقتصادی و تجاری در راستای توجه ویژه روسای جمهور دو کشور تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تقدیم رونوشت استوارنامه سفرای قزاقستان، فنلاند و صربستان
  • گزارش سفیر ایران در بلاروس به امیر عبداللهیان
  • واکنش سخنگوی دولت به ورود نیروهای انتظامی آمریکا به دانشگاه‌ها
  • بسیاری ازکشورهای جهان خواستار ارتباط با جمهوری اسلامی ایران هستند
  • درخواست جالب غربی ها ۲روز قبل از زدن اسرائیل
  • ایران و مصر خواهان برقراری روابط دیپلماتیک هستند
  • دیدار سفیر ایران در روسیه با امیرعبداللهیان
  • آماده‌باش ارتش یمن در محاصره دریایی رژیم اسرائیل
  • آماده‌باش ارتش یمن در تکمیل حلقه محاصره دریایی رژیم صهیونیستی
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات