Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان، رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان کشور به میزبانی کرمانشاه برگزار شد و با شناخت نفرات و تیم های برتر به پایان رسید.

در این رقابت ها که حکم انتخابی تیم ملی را نیز داشت، نزدیک به ۳۵۰ بوکسور در قالب ۳۴ تیم از ۳۱ استان سراسر کشور حضور داشتند و در اوزان مختلف رده سنی جوانان به مدت چهار روز با یکدیگر به مبارزه پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم کردستان با هشت بوکسور در این رقابت ها حاضر شد و توانست در اوزان ۹۱- و ۹۱+ کیلوگرم به دو نشان طلا و برنز دست پیدا کند.

در نتایج انفرادی وزن ۹۱- کیلوگرم سامان حسینی به نمایندگی از کردستان جایگاه قهرمانی را کسب کرد و گردن آویز طلا را به گردن انداخت، محمدرضا بهرامی از چهارمحال و بختیاری دوم شد و پوریا هاشمی از مازندران و شایان سیدنظری از خراسان شمالی مشترکا سوم شدند.

همچنین در وزن ۹۱+ کیلوگرم علی سپهر از تهران مقام نخست را از آن خود کرد، علی یوسفی فرد بوکسور لرستانی و آمانج ملکی نماینده استان کردستان به همراه امیرعلی کاکوان از گیلان مشترکا سوم شدند و نشان برنز گرفتند.

کد خبر 4682021

منبع: مهر

کلیدواژه: بوکس مسابقات کشوری ورزش و جوانان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۳۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت ۱۰ کردستانی بر اثر مصرف قارچ سمی

دکتر فرزام بیدارپور گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۰ نفر در استان، به علت خوردن قارچ سمی فصلی در شهرستان های بیجار، سقز و مریوان دچار مسمومیت شده اند.

معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: به علت بارندگی در فصل بهار قارچ‌های خودروی زیادی در طبیعت رشد می‌کنند که خیلی از آنها سمی هستند.

وی تاکید کرد: برای پیشگیری از هرگونه مسمومیت‌های ناشی از قارچ‌های سمی درخواست می‌شود افراد از مصرف قارچ‌های خودرو و یا جمع‌آوری شده توسط افراد عادی که به صورت فله‌ای عرضه می‌شود، خودداری کنند.

بیدار پور با بیان اینکه، قارچ‌های سمی بسیار شبیه قارچ‌های خوراکی هستند و به‌ظاهر تفاوتی با آنها نداشته و معمولا غیرقابل شناسایی هستند، بیان کرد: تنها راه حل برای تشخیص سمی نبودن قارچ‌ها تشخیص آزمایشگاهی است.

دکتر بیدارپور تصریح کرد: سم قارچ خوراکی فاقد پادزهر بوده و تنها می‌توان با مصرف نکردن از ورود آن به بدن جلوگیری کرد.

وی یادآور شد: در صورت بروز علائم و نشانه‌های گوارشی از جمله تهوع، استفراغ و اسهال به‌صورت تأخیری و بین ۵ تا ۱۲ ساعت پس از مصرف خوراکی قارچ‌های خودرو، هر چه سریع‌تر بیمار باید به مرکز درمانی تخصصی مسمومیت‌ها منتقل شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • روز خوب نمایندگان بوکس ایران در رقابتهای جوانان و امید آسیا
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • مسمومیت ۱۰ کردستانی بر اثر مصرف قارچ سمی
  • ووشوکار اسدآبادی، بر سکوی قهرمانی انتخابی جام جهانی
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • کشتی قهرمانی کشور؛ نفرات راه یافته به نیمه‌نهایی مشخص شدند