Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، قاسم ولیزاده روز پنجشنبه در همایش تابستانی حزب مردم سالاری افزود: قوانین بالادستی و نگرش هایی در بخش هایی از حاکمیت، اعتقادی به تشکیل دولت از طریق احزاب ندارد.

وی با بیان اینکه سهم احزاب از ایجاد یک دولت تعریف نشده تصریح کرد: مجلس باید به این مهم توجه کند چراکه بسیاری از نگرانی ها به حق است و افرادی که در ستادهای انتخاباتی حضور موثر داشته اند در تقسیم قدرت بی بهره هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: بر این اساس چون دولت بر مبنای سهم احزاب تشکیل نمی شود زحمات صورت گرفته در ستادهای انتخاباتی یک رنج بی حاصل است.

ولیزاده در خصوص برخی انتقادها از عملکرد دولت در استان گفت: دلیل عدم اجرای برخی طرح ها و برنامه ها در استان قوانین بالدستی، مسائل بین المللی و موانع استانی هستند.

وی ادامه داد: بسیاری از مشکلات گریبانگیر جامعه ناشی از استراتژی های بین المللی هستند و ایجاد کننده برخی بحران ها دولت یا مجلس نیست اما زحمت آن به عهده دولت است.

وی اضافه کرد: از سال ۸۸ تا ۹۲ در کمای سیاسی بودیم و معدود افراد که جسارت داشتند توانستند بقایای احزاب را به سال ۹۲ برسانند.

به گفته و لیزاده تعداد احزاب لرستان از ۲۴ تشکل در سال ۹۲ به ۱۰۰ تشکل رسیده و هفتمین خانه احزاب استانی در این استان تشکیل شده است.

۷۲۶۹/۶۰۶۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حزب مردمسالاری احزاب و تشکل های سیاسی لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۳۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خاندوزی: یکی از اولویت‌های ما حل موانع پرداخت بدهی‌های کشور است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و دارایی امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره پنجاهمین سالگرد بانک توسعه اسلامی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مراجع بین المللی برای تأمین مالی بانک توسعه اسلامی است که امسال ۵۰ امین سالگرد تاسیس آن است.

وی افزود: یکی از اولویت‌های ما حل موانع پرداخت بدهی‌ها مرتفع شود، و بدهی‌های جمهوری اسلامی را به صفر برسانیم.

خاندوزی ادامه داد: همچنین درصدد هستیم بانک توسعه اسلامی برای ۱۱ پروژه تأمین مالی کند ما بدهی‌های قبل از ۴۰۰ را پرداخت کردیم و فرآیند بازپرداخت سایر پروژه‌ها آغاز شده است و بیش از ۴۰ میلیون یورو بازپرداخت جدید دریافت کردیم.

سخنگوی اقتصادی دولت تأکید کرد: امیدواریم در نشست ریاض مجوز پرداخت‌های بیشتری را دریافت کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمله به رفح به یک درگیری سیاسی در اسرائیل تبدیل شده است
  • حماس: حمله به رفح به یک نزاع سیاسی داخلی برای اسرائیل تبدیل شده است
  • تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده اسرائیل است
  • حمله افراد نقاب‌پوش به یک نشست سیاسی در سوئد
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • تشکیل یک استان جدید در کمیسیون سیاسی دولت تصویب شد
  • تصویب تشکیل استان تهرانِ شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • صنعت خودرو، قربانی زیاده‌خواهی مسئولان و دلالان
  • خاندوزی: یکی از اولویت‌های ما حل موانع پرداخت بدهی‌های کشور است
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم