Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ محمد بن راشد آل مکتوم، حاکم دبی و نخست وزیر امارات (۷۰ ساله) و هیا همسرش (۴۵ ساله) در حال حاضر در لندن یک جدال حقوقی دارند. هیا دادخواست حضانت دو فرزندش و درخواست "عدم ایجاد مزاحمت" را به دادگاه خانواده دادگاه عالی لندن داده است.

این اقامه دعوی چالشی بزرگ برای حاکم دبی محسوب می‌شود زیراکه بسیار اصرار به محرمانه ماندن زوایای زندگی خصوصی‌اش نسبت به بقیه حکام عرب حوزه خلیج فارس دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس گزارش بلومبرگ، او دارایی معادل ۱۲ میلیارد دلار دارد.

هیا به همراه دو فرزندش جلیله ۱۱ ساله و زاید پسر هفت ساله‌اش دبی را ترک کرد و به لندن رفت. هیا و همسرش بر سر نحوه برخورد حاکم دبی با دخترانش که دو تن از آن‌ها تاکنون گریخته‌اند و همچنین تصمیم حاکم دبی برای بستن موسسه خیریه‌ای با نام هیا و قطع کردن بودجه این موسسه اختلاف پیدا کرده‌اند.

حاکم دبی قصیده جدیدی را روز گذشته در صفحه اینستاگرام خود با عنوان "بدت لهجة التحدی" منتشر کرد. او این قصیده را به همراه تصویری از خود و محمد بن زاید ولیعهد ابوظبی منتشر کرده که او را حاکم دوفاکتوی امارات توصیف کرده است.او در این قصیده زبان به شکایت گشوده و شرایط کنونی خود را با وضعیت پیامبر اکرم (ص) و صحابه و اتفاقات "نامعقول و عجیبی" که برای ایشان افتاده بود، قیاس کرده است.

نکته جالب توجه این است که او در این قصیده پرده از راز اختلافش با همسرش برداشته و او را به خیانت متهم می‌کند.

طبق این قصیده، همسرش هیا برای او مرده است.

منبع: ایسنا

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پیامبر اکرم حوزه خلیج فارس دبی دلار لندن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۶۱۴۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت سامانه بارشی حاکم بر کرمانشاه در روز جمعه تشدید می‌شود

افشین یگانه در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پیرو صدور هشدار سطح نارنجی شماره ۳ و بارش‌های ۲۴ ساعت گذشته و هشدار هواشناسی مبنی بر تشدید و تقویت سامانه قبلی از امروز پنجشنبه تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ لغایت شنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ اداره کل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه به منظور رعایت حال شهروندان توصیه‌های لازم را صادر کرد.

وی افزود: لغزندگی جاده‌ها، آب‌گرفتگی معابر، جاری‌شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی، صاعقه، رخداد تگرگ، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلوهای تبلیغاتی و اختلال در ناوگان حمل‌ونقل، در نواحی کوهستانی احتمال سقوط سنگ و خسارت به محصولات زراعی و باغی از جمله مخاطراتی است که این سامانه به همراه دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه تصریح کرد: در این راستا به احتیاط در سفرهای بین شهری، عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، پرهیز از فعالیت‌های کوهنوردی، خودداری از چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، با توجه به احتمال رخداد تگرگ اتخاذ تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارت به بخش کشاورزی، از جمله حمل سریع محصولات قابل برداشت به نواحی امن، محافظت از دپوهای گندم و غلات برداشت شده در برابر بارش توصیه می‌شود.

کد خبر 6095078

دیگر خبرها

  • شکست حزب حاکم محافظه‌کار انگلیس در انتخابات محلی
  • کوه‌ها هم ترک برمی‌دارند!
  • اصل شایسته سالاری باید در مراکز علمی حاکم باشد
  • فعالیت سامانه بارشی حاکم بر کرمانشاه در روز جمعه تشدید می‌شود
  • واکنش وزیر کشور به گزارش ادعایی درباره مرگ «نیکا شاکرمی»
  • اجازه نمی‌دهیم حاشیه بر شهرداری و شورای شهر زنجان حاکم شود
  • واکنش وزیر کشور به گزارش ادعایی درباره مرگ نیکا شاکرمی
  • معلمان مشق عشق را در مکتب‌خانه‌ها تدریس می‌کنند
  • رسوایی بی بی سی درباره نیکا شاکرمی وارد فاز جدید شد!
  • اذعان بی‌بی‌سی به ساختگی بودن اسناد درباره نیکا شاکرمی